۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۵۳۰۲۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

شهادت، آرزوی دیرینه شهید طاهر زمانی بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: شهید زمانی احمدمحمودی آرزوی دیرینه داشت که به بالاترین فیض که همان شهادت است دست یابد که محقق شد، شهادت بالاترین افتخار است.
شهادت، آرزوی دیرینه شهید طاهر زمانی بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری در آیین تشییع طاهر زمانی احمد محمودی در شهرک میهه شهرستان کوهرنگ، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به‌ویژه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اگر کسی میهه را نمی‌شناسد اکنون با شهدا، آن را می‌شناسد.
 
وی افزود: روزگاری شهرک میهه 450 نفر جمعیت داشت که بیش از 150 نفر از آنان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، سرداران به نامی همچون سردار شهید علی‌شیر لهرابی، سردار شهید محمدیار خدادادی از دیار عشایری شیخ علیخان و... از این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: به نمایندگی از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیت را به مردم دیار چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان کوهرنگ منتقل می‌کنم.
 
اکبری عنوان کرد: شهید زمانی سال‌ها در دوران دفاع مقدس حضور داشت، در برقراری امنیت در مناطق مختلف از شمال غرب کشور تا جنوب شرق آن فعال بود و بارها در دفاع از حرم آل‌الله و جبهه مقاومت حاضر بود.
 
وی خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی شهید زمانی و همرزمانش را باید در استان‌های  حلب، حماء و حمس در کشور سوریه می‌دیدیم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه رزمندگان تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند، گفت: 90 درصد شهدای گرانقدر استان چهارمحال و بختیاری در قالب این تیپ در عملیات‌های متعدد در در عملیات ولفجر 4، خیبر، بدر، کربلای 4 و 5 و در عملیات غرورآفرین ولفجر 8 و حماسه رزمندگان این استان ارتفاعات سر به فلک کشیده کردستان حضور بی‌نظیری داشتند.
 
اکبری اضافه کرد: شهید زمانی احمدمحمودی آرزوی دیرینه داشت که به بالاترین فیض که همان شهادت است دست یابد که محقق شد، شهادت بالاترین افتخار است.
 
وی بیان کرد: رزمندگان در قالب سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در هر جایی که نیاز به حضور آنان بود حاضر بودند، پیام مردم میهه به دنیا این بود که پای آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی ایستاده‌ایم و حتی اگر مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... داشته باشیم هرگز با آرمان‌هایمان معامله نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/1030ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۰۱:۳۸

1 Mar 2023