۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۲۵۴۲
شهردار شهرکرد:

حدود ۷۵۰ تن شن و نمک در سطح در معابر مختلف شهرکرد پخش شد

شهردار شهرکرد گفت: حدود ۷۵۰ تن شن و نمک در سطح در معابر مختلف شهرکرد پخش شد، این اقدام به صورت شیفتی انجام می‌شد و در حال حاضر هم عوامل مشغول به کار هستند.
حدود ۷۵۰ تن شن و نمک در سطح در معابر مختلف شهرکرد پخش شد
محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: همه عوامل از روز گذشته که بارش برف آغاز شد، مشغول به کار شدند.
 
وی افزود: ۴۳ دستگاه سبک و سنگین خدماتی، برف‌روب، گریدر، تراکتور، لودر، ماشین‌های نمک‌پاش و... در سطح چهار ناحیه شهرکرد در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرکرد هستند.
 
شهردار شهرکرد ادامه داد: برف استمرار طولانی داشت و تا پاسی از شب ادامه داشت، با این وجود و با وجود پایین بودن درجه حرارت دما عملیات برف‌روبی و شن و نمک پاشی به صورت مستمر انجام شد.
 
واحدیان عنوان کرد: حدود ۷۵۰ تن شن و نمک در سطح در معابر مختلف شهرکرد پخش شد، این اقدام به صورت شیفتی انجام می‌شد و در حال حاضر هم عوامل مشغول به کار هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر معابر اصلی شهرکرد پاکسازی شده و معابر فرعی نیز پاکسازی اولیه انجام گرفته است، محدودیتی برای تردد شهروندان در سطح شهرکرد وجود ندارد.
 
شهردار شهرکرد اضافه کرد: در منظریه، میرآباد شرقی و میرآباد غربی در شیفت شب که تردد کمتر شده بود پاکسازی معابر انجام شد و عملیات شن و نمک پاشی از همان شب گذشته در این منطقه انجام گرفت، همچنین مهدیه و اشکفتک در غرب شهرکرد نیز چون دارای شیب بودند باید عملیات پاکسازی در آن سریع‌تر انجام می‌شد که این مهم در ساعات پایانی شب انجام گرفت.
 
واحدیان بیان کرد: روز گذشته بارش‌ها در پیک عبور و مرور در سطح شهرکرد آغاز شد به همین دلیل خدمات‌رسانی به شهروندان بسیار مشکل بود ولی با این حال همه حوزه‌های مختلف امدادی، خدماتی و آتش‌نشانی کمک کردند تا ارائه خدمات انجام و ترافیک روان شود.
 
وی تاکید کرد: کمربندی ۱۵ خرداد و مبادی وروری شهر آزاد هستند و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.
 
شهردار شهرکرد یادآور شد: سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد از روز گذشته فعال شده، همه تماس‌ها پاسخ گفته می‌شود و در نهایت تیم‌های خدماتی و امدادی به مناطقی که مردم به آن اشاره می‌کنند ورود کرده و موارد را برطرف می‌کنند.
 
واحدیان افزود: شهروندان از هر گونه تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند و اگر ضرورت عبور و مرور وجود دارد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند، چون برف خشک بود و چسبندگی زیادی داشت و حتی با وجود پاشیدن شن و نمک در معابر همچنان باید رعایت اصول ایمنی صورت گیرد.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۰:۵۰

18 Jan 2023