۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۵۲۵۳۳
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

مستند«زری» در دوشنبه‌هایی با طعم فیلم اکران شد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم مستند «زری» کاری از «آرمان قلی‌پور دشتکی» از سوی حوزه هنری و انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری در دوشنبه هایی با طعم فیلم اکران و نقد بررسی شد.
مستند«زری» در دوشنبه‌هایی با طعم فیلم اکران شد
به گزارش جهانبین نیوز; امیر حیدری اظهار کرد: : فیلم مستند «زری» کاری از «آرمان قلی‌پور دشتکی» از سوی حوزه هنری و انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری در دوشنبه هایی با طعم فیلم اکران و نقد بررسی شد.
 
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با همکاری انجمن سینمای جوانان استان با هدف اکران و نقد بررسی آثار تولیدی هنرمندان فیلم‌ساز استان دوشنبه هر هفته اقدام به اکران آثار فیلم‌سازان استان کرده که 26 دی ماه فیلم مستند «زری» کاری از «آرمان قلی‌پور دشتکی» با حضور عوامل در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران و نقد بررسی شد.
 
وی افزود: مستند «زری» درباره بانویی است اهل ایذه خوزستان که با وانت کپسول‌های گاز را به ۱۸ هزار روستایی بخش سوسن شهرستان ایذه می‌رساند و از این طریق زندگی خود و سه فرزندش را تامین می کند. او یک سوپرمارکت هم دارد. داستان زندگی او و تلاشش برای استقلال و امرار معاش جذاب است.
 
حیدری عنوان کرد: آرمان قلی‌پور از هنرمندان فیلم‌ساز جوان چهارمحال و بختیاری است که آثار او تاکنون در جشنواره‌های بسیاری در ایران و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری این است که آثارشان را مخاطب ببینید و با طرح دوشنبه‌های با طعم فیلم هر هفته یکی از آثار فیلم‌سازان استان در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در اکران این مستند از بازیگر این اثر نیز از سوی حوزه هنری استان و کارگردان اثر تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۴۸:۳۷

17 Jan 2023