۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۵۲۵۲۸
در چهارمحال و بختیاری؛

تعطیلی ادارات تاثیر زیادی بر صرفه‌جویی مصرف گاز داشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان تاثیری زیادی بر روی صرفه‌جویی در میزان مصرف گاز داشت.
تعطیلی ادارات تاثیر زیادی بر صرفه‌جویی مصرف گاز داشت
علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد:با توجه به مشکلی که با بروز سرما برای تامین گاز در برخی از نقاط کشور به‌ویژه استان‌های شمالی ایجاد شد، تصمیم‌گیری شد، از هر راهی به گازرسانی به استان‌های کمک شود.
 
وی با اشاره به اینکه در هر صورت اگر براثر عدم مدیریت مصرف گاز مشکلی برای استان‌های دیگر کشور ایجاد شود گفت: قطعا چهارمحال و بختیاری نیز دچار مشکل می‌شود، ازهمین‌رو چند برنامه در این استان جزء اولویت‌ها قرار گرفت.
 
حیدری عنوان کرد: اولین تصمیم برای مدیریت و کاهش مصرف گاز این بود که کلیه دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی پنجشنبه‌ها در چهارمحال و بختیاری تعطیل باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شدت بارش‌ها و پدیده سرما در هفته گذشته، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تاخیر در آغاز کلاس‌های درس مدارس و همچنین یک ساعت تعطیلی زودتر این مراکز از دیگر اقداماتی بود که برای صرفه‌جویی در مصرف گاز در استان انجام شد.
 
حیدری بیان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که انجام گرفت، کمک قابل توجهی به صرفه‎‌جویی در مصرف گاز شد.
 
وی تاکید کرد: طبق گزارش‌ها و برآوردهایی که سازمان هواشناسی اعلام کرده است سردی هوا و استقرار هوای سرد تا نیمه بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، لذا از مردم چهارمحال و بختیاری تقاضا داریم تا جایی که امکان دارد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط مردم می‌تواند کمک به‌سزایی در عبور از بحران موجود داشته باشد.

وی با اشاره به بحران گازی پیش آمده در کشور یادآور شد: در جهت مقابله با این بحران سعی بر این است که به بازدیدهای میدانی بپردازیم تا کم‌تر در محل کار حاضر شویم و گاز کمتری مصرف شود.
 
 وی بیان داشت: دمای ادارات نیز بسیار پایین آمده است و اگر سری به ادارات بزنید خواهید دید که کارمندان در اتاق‌های سرد درحال انجام کار هستند.
 
انتهای پیام/1030ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۲:۰۸

18 Jan 2023