۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۵۲۵۲۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

توجه به حضور مردم در برگزاری آیین‌های دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است لذا بهره‌مندی از حضور مردم در برنامه‌های مختلف دهه فجر مورد توجه همگان باشد.
توجه به حضور مردم در برگزاری آیین‌های دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز، محسن حسین‌میرزایی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبری حکیم چون امام خمینی (ره)، نصرت الهی و حضور بی مثال مردم ایران بود. 
 
وی افزود: حضور مردم در صحنه‌ها و بزنگاه های مختلف افزایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است لذا بهره‌مندی از حضور مردم در برنامه‌های مختلف دهه‌فجر مورد توجه همگان باشد. 
 
حسین میرزایی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های کمیته‌های تخصصی ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری باید در راستای تقویت علاقه جوانان و نوجوانان به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. 
 
وی با اشاره به اهانت به مقدسات از سوی برخی افراد و نشریه فرانسوی و همچنین اغتشاشات اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: در وقایع رخ داده در ماه‌های اخیر، دیدیم که برخی خواص و مدعیان انقلاب اسلامی هیچ موضع‌گیری صحیحی نداشتند. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آیین‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر آنکه باید با حضور مردم و مسؤولان همراه باشد، رویکرد وحدت‌آفرینی، همدلی و ولایت‌مداری نیز باید در آن‌ها مدنظر قرار گیرد.
 
حسین میرزایی با تاکید بر لزوم گنجاندن مفاهیمی چون آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: کمیته‌های ۲۵ گانه ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان مستندات مربوط به برنامه‌های سال‌جاری را جمع‌آوری و به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه کنند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۸:۵۲

17 Jan 2023