۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۲۴۶۵
در پی بارش برف سنگین در استان چهارمحال و بختیاری؛

امدادرسانی گروه‌های جهادی و ماشین‌آلات بسیج سازندگی به شهروندان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: ماشین آلات و رانندگان بسیج سازندگی استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف روبی معابر شهری از ابتدای بارش ها بودند.
امدادرسانی گروه‌های جهادی و ماشین‌آلات بسیج سازندگی به شهروندان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اشاره به بارش برف سنگین در همه شهرهای استان، اظهار کرد: در همین راستا ماشین آلات و رانندگان بسیج سازندگی استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف روبی معابر شهری از ابتدای بارش ها بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از بروف روبی برخی از معابر شهر شهرکرد از ابتدای صبح امروز و امدادرسانی به شهروندان خبر داد و افزود: ماشین آلات سازمان بسیج سازندگی علاوه بر انجام ماموریت های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی در امدادرسانی به شهروندان نیز به کار گرفته می شود.

سرهنگ فولادی از امدادرسانی گروه های جهادی به شهروندان و روستاییان گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: گروه های جهادی استان در پی بارش برف در کنار نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان به گرفتاران در برف و کولاک کمک رسانی کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تصریح کرد: تعدادی از گروه های جهادی نیز برای امدادرسانی به روستاها اعزام شده اند تا مردم را در برف روبی خانه های روستایی یاری کنند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۹:۰۹:۳۲

16 Jan 2023