۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۵۲۴۶۱
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری:

رانندگان برای تردد در سطح شهر، از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: مشاهدات نشان می‌دهد تنها تعداد معدودی از خودروها از زنجیر چرخ استفاده می‌کنند که در این شرایط برفی بستن زنجیر چرخ باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.
رانندگان برای تردد در سطح شهر، از زنجیر چرخ استفاده کنند
ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل از شروع بارش‌ها با شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری شهرکرد صورت گرفت، از ساعات آغازین بارش برف، برابر با اولویت در خیابان‌ها تا حدودی پاکسازی و شن و نمک پاشیده شد.
 
وی افزود: چون بارش برف استمرار داشت، امکان تردد در برخی معابر به‌ویژه آن‌هایی که سطح شیبدارتری دارند بدون بستن زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.
 
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکیپ دوم شهرداری شهرکرد نیز وارد عمل شده و تلاش می‌شود معابر هر چه سریع‌تر آماده تردد شوند.
 
حسین‌پور به رانندگان توصیه کرد که حتما رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.
 
وی عنوان کرد: مشاهدات نشان می‌دهد تنها تعداد معدودی از خودروها از زنجیر چرخ استفاده می‌کنند که در این شرایط برفی بستن زنجیر چرخ باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.
 
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق قانون رانندگانی که از زنجیر چرخ استفاده نمی‌کنند باید جریمه شوند، خاطرنشان کرد: با این وجود سعی می‌شود در شرایط فعلی که ممکن است متوقف کردن خودرو باعث تصادفات بیشتری شود به دلیل رفاه حال مردم با اغماض رفتار شود.
 
حسین پور تاکید کرد: مردم برای آنکه خود دچار مشکل نشوند حتما از زنجیر چرخ برای تردد در سطح شهر استفادا کنند.
 
وی بیان کرد: معابر به دلیل تعطیلی مدارس و ادارات خلوت است اما در ساعات آینده برخی مشاغل ضروری باید آغاز به کار کنند و از شهرداری خواستیم که بازگشایی معابر شهری را سرعت ببخشند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۵:۵۹

10 Jan 2023