۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۲۴۳۹
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

قضات دادگستری برای تسهیل در آزادسازی زندانیان از ارفاقات قانونی استفاده می کنند

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: قضات دادگستری تا آنجا که قانون و شرع اجازه دهد برای تسهیل در آزادسازی زندانیان از ارفاقات قانونی استفاده می کنند.
قضات دادگستری  برای تسهیل در آزادسازی زندانیان از ارفاقات قانونی استفاده می کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد رضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مبنای حفظ ارزشهای نظام و خدمت به مردم عملگرایی مسئولان بر اساس ضوابط و مقررات است و در این راستا اعضاء شوراهای اسلامی شهر و استان نقشی اساسی در همگرایی مردم و حل اختلاف میان ایشان دارند.

وی افزود: تعامل و ارتباط میان اعضاء شوراهای اسلامی با دادگستری می تواند عامل موثری در احقاق حقوق مردم و آشنایی شهروندان با مسائل و حقوقی و قضایی باشد و از این رو دادگستری استان آماده هرگونه همکاری جهت برگزاری جلسات ویژه و کارگاه های آموزشی با مشارکت اعضای شوراهای اسلامی استان است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین تصریح کرد: ارتباط مستقیم و بی واسطه اعضاء شوراهای اسلامی با مردم می طلبد تا ایشان از تمامی ظرفیت ها برای آگاه سازی و آشنایی شهروندان با قوانین و همچنین اشاعه مبانی جرم زدایی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه استفاده کنند.

سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری نیز در سخنانی با تقدیر از اهتمام اعضاء شورای اسلامی استان برای بررسی و حل مشکلات مردم عنوان کرد: دستگاه قضایی خود را متولی صیانت از بیت المال و حقوق عامه می‌داند و لذا بسیاری از مطالباتی را که در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی مطرح می شود در کمیته صیانت از حقوق عامه و شورای حفظ حقوق بیت المال استان پیگیری می‌کند.

وی  افزود: در زمینه مطالبات مردمی نسبت به تکمیل و راه اندازی طرح های عمرانی نیز دادگستری استان سعی می کند تا از طریق برگزاری جلسات ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی و رایزنی با دستگاههای مربوطه در روند پیشبرد و تکمیل این طرح ها مشارکت داشته باشد‌.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۸:۳۲

7 Jan 2023