۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۲۴۳۰
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد:

قاریان و مداحان در آرامستان شهرکرد ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: طرح ساماندهی قاریان و مداحان در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مطرح و در حال پیگیری است.
قاریان و مداحان در آرامستان شهرکرد ساماندهی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، در راستای رفاه حال شهروندانی که برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می‌کنند، جلسه با موضوع ساماندهی برنامه مداحان با حضور در سازمان مدیریت آرامستان‌ها برگزار شد.

مجید احمدی در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسمات در آرامستان‌ بهشت رحمت شهرکرد اظهارداشت: گاهی در آرامستان‌ها چندین مراسم به صورت همزمان برگزار می‌شود و مداحان با وجود صدای بلند باند و میکروفن‌ها به ایجاد سر و صدا دامن می‌زنند که باید این مسئله مدیریت شود.

وی از مردم خواست تا با همکاری با این سازمان، در جهت ساماندهی قاریان و مداحان سازمان آرامستان‌های شهرداری همراه شوند و گفت: می‌طلبد در راستای برگزاری مراسماتی که به صورت همزمان هستند دو یا چند خانواده هماهنگ شوند و از یک حضور مداح بهره‌مند شوند.

طرح قبور دو طبقه در آرامستان بهشت رحمت اجرا می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: به علت رشد جمعیت شهری توسعه آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ضروری است.

مجید احمدی با اشاره به توسعه جمعیت شهرنشینی اظهارداشت: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان شهرکرد از روستاها و یا حاشیه شهرها هستند و متوفای خود را در آرامستان شهرکرد دفن می‌کنند و با توجه به اینکه در سال‌های آینده ممکن است با کمبود زمین مواجه شویم بنابراین اجرای طرح قبور دو طبقه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در حال حاضر برخی از شهروندان مراجعه نموده و برای خرید قبر دو طبقه درخواست دارند که پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح با استقبال مواجه شود.

احمدی بیان کرد: امیدواریم با ارتقای سطح کیفی خدمات در آرامستان بهشت رحمت و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در تسکین آلام روحی و کسب رضایت عمومی ایشان سهیم باشیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۹:۵۱

5 Jan 2023