۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۵۲۴۱۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

مبادا مردم را از خود برانید و آن‌ها را در مشکلات تنها بگذارید

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مبادا مردم را برانید و برنجانید، مبادا مردم در اوج سختی‌ها و مشکلات و مسؤولان در بیخیالی به دنبال انجام کار خود باشند، این شیطنت است و تکلیف شهدا قطعا این نیست.
مبادا مردم را از خود برانید و آن‌ها را در مشکلات تنها بگذارید
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و استقبال از پیکر شهید گمنام در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شهدا در مسیر خداوند قدم برداشتند و از جان خود ایثارگری کردند.
 
وی افزود: شهدای گمنام آمده‌اند تا به ذهن ما تلنگر بزنند، به حرکت ما شتاب بخشند و راه نورانی را در پیش پای ما قرار دهند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهدا بعد از 40 سال آمده‌اند بگویند که همانند آنان بصیر و خادم باشیم و در مسیر اسلام از هیچ فداکاری دریغ نکنیم.
 
نکونام عنوان کرد: مبادا از آیین‌های تشییع و خاکسپاری و مراسم‌های گرامیداشت تنها محلی برای دور هم جمع شدن باشد، احترام ظاهری کنیم و دلخوش داشته باشیم که آنان را تکریم کردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تکریم شهدا تنها با عمل انجام می‌شود، به آن است که بدانیم و بفهمیم که چه باید بکنیم، تکریم شهدا به مقاومت، شناخت درست از دوست و دشمن و بصیرت است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در فتنه‌ها و آزمون‌های سخت قرار گرفته‌ایم، مبادا در این امتحانات مردود شویم و حق مطلب ادا نشود، اضافه بر آنکه باید به جامعه و خود بصیرت ببخشیم کار و و ظیفه‌ ما نیز باید با بصیرت، شوق، نگاه بلند و خادمانه باشد.
 
نکونام بیان کرد: مبادا مردم را برانید و برنجانید، مبادا مردم در اوج سختی‌ها و مشکلات و مسؤولان در بیخیالی به دنبال انجام کار خود باشند، این شیطنت است و تکلیف شهدا قطعا این نیست.
 
وی تاکید کرد: قطعا برخی مطالبات به حق نیست که باید درخصوص آن اغنایی عمل شود، در جایی هم که حق مردم است نباید بر مسائل و مواضع خود اصرار ورزید چراکه ظلم در حق مردم است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکلیف شهدا این است که همه مسؤولان و دست‌اندرکاران باید برای پاسخگویی به مطالبات مردم ید واحده باشند، این قدردانی از شهدا است.
 
نکونام یادآور شد: بسیار باید مراقب باشیم که مبادا نفس بر ما مستولی شود و بعد از آن براساس نگاه‌های حقیرانه برخی مسائل را دنبال کنیم که نتیجه خوبی نداشته باشد و باعث طرد مردم شود، همه سرمایه جمهوری اسلامی و رکن اساسی نظام اسلامی مردم هستند.
 
وی افزود: امروز سالروز شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است، این شهید عزیز فارغ از جناح بازی‌ها، نفس‌گرایی‌ها و به معنای واقعی مردم، به دنبال هدف رفت و آن را با جدیت دنبال کرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهید سلیمانی با صراحت اعلام کرد، اگر مردم را از خو برانیم چه چیز برایمان باقی می‌ماند، هر کسی را به بهانه‌ای طرد کنیم دیگر چیزی نمی‌ماند، این مکتب حاج قاسم سلیمانی است.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۹:۱۷

3 Jan 2023