۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۵۲۴۰۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور؛

تفکر شهید سلیمانی این بود که ملت‌های مسلمان شایسته فداکاری هستند/لزوم بهره‌گیری جوانان از ابعاد شخصیتی این شهید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملت بزرگ ایران و دیگر مسلمانان جهان را به عنوان ملت‌های شایسته فداکاری می‌دانست، گفت: به همین جهت بود که این شهید والامقام در بین ایرانیان و دیگر ملت‌های مسلمان دارای محبوبیت شد.
تفکر شهید سلیمانی این بود که ملت‌های مسلمان شایسته فداکاری هستند/لزوم بهره‌گیری جوانان از ابعاد شخصیتی این شهید
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره افتخار ملت ایران و امت اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ازجمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار را داشتن یک تفکر راهبردی عنوان و اظهار کرد: این ویژگی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و ورود وی به سپاه پاسداران همواره همراهش بود.
 
وی افزود: شهید سلیمانی هم در دوران دفاع مقدس، هم پس از آن که مسؤولیت امنیت جنوب شرق  کشور را برعهده داشت و هم زمانی که فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و فرمانده جبهه مقاومت بود، همه توجه و انرژی خود را معطوف اعتلای جهان اسلام می‌کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملت بزرگ ایران و دیگر مسلمانان جهان را به عنوان ملت‌های شایسته فداکاری می‌دانست، ادامه داد: به همین جهت بود که این شهید والامقام در بین ایرانیان و دیگر ملت‌های مسلمان دارای محبوبیت شد.
 
سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی تفکر لزوم فداکاری برای ملت ایران و مسلمانان را تنها در اندیشه خود محصور نکرده بود، بلکه آن را وارد میدان عمل نمود و با فداکاری و تقدیم جانش این تفکر را بهترین وجه خود در مقابل دید جهانیان به نمایش گذاشت.
 
وی شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت بسیار بلندمرتبه ولی دست یافتنی دانست و خاطرنشان کرد: هر کسی به هر میزانی بخواهد می‌تواند از این شخصیت الگو بگیرد، وجوه برجسته وی را درون خود نهادینه و متجلی کند و نسل جوان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه برای بهره‌گیری و نمایش شخصیت والای سردار شهید سلیمانی می‌توان از شیوه‌های هنری استفاده نمود، اضافه کرد: با ساخت فیلم‌های سینمایی، مستندهای تلویزیونی، سریال‌های متعدد زوایای شخصیت بزرگ این شهید و افتخار بزرگ ملت ایران و جهان اسلام به نسل‌های آینده و به‌ویژه نسل جوان هم منتقل می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۷:۳۷

3 Jan 2023