۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۵۲۴۰۶

بازارهای روز محلی برای استقرار دستفروشان شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با جمع‌آوری دستفروشان از سطح شهر، در راستای ساماندهی آن‌ها محل‌هایی در بازارهای روز در اختیارشان قرار داده می‌شود.
بازارهای روز محلی برای استقرار دستفروشان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی ایزدی اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشان از سطح شهر توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با همکاری نیروی انتظامی، موضوع ساماندهی دستفروشان توسط این سازمان در دستور کار قرار داده شد.

وی افزود: در حال حاضر 3 بازار روز در روزهای یکشنبه در میرآبادغربی، سه‌شنبه در منظریه و پنجشنبه‌ها در خیابان امیرکبیر فعال و یک بازار روز در ناحیه غرب آماده‌سازی شده است که دستفروشان می‌توانند برای ادامه فعالیت و امرار معاش خود همه روزه در این بازارها مستقر شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: این سازمان همکاری لازم را با دستفروشان به عمل می‌آورد تا در بازارهای مذکور مستقر و به فعالیت خود ادامه دهند.

ایزدی از شهروندان خواست تا با شهرداری همکاری نموده و اگر قصد خرید دارند از دستفروشان مستقر در بازارهای روز خریداری کنند تا جذابیت مالی ایستادن در کنار خیابان برای آن‌ها کاهش یابد و تمایل بیشتری برای استقرار در بازارهای روز داشته باشند چراکه این موضوع به بهبود سیمای شهر نیز کمک کرده و باعث کاهش گره‌های ترافیکی می‌شوند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۳:۱۸

3 Jan 2023