:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عرصه نباید از بیشه شیران خالی بماند/خستگی و سرخوردگی از آن دشمن است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۵۲۳۵۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عرصه نباید از بیشه شیران خالی بماند/خستگی و سرخوردگی از آن دشمن است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عرصه نباید از شیران بیشه خالی بماند و بصیرت روز به روز باید بیشتر شود، خستگی و سرخوردگی از آن دشمن است.
عرصه نباید از  بیشه شیران خالی بماند/خستگی و سرخوردگی از آن دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام پیش از ظهر سه شنبه در آیین تشییع شهدا گمنام در شهرکرد ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: زهرا مرضیه (س) در این چند روز عمر به معنای حقیقی زندگی و از همه ظرفیت ها استفاده کرد و از همه فرصت ها بهره گرفت تا بشر را به راه اصیل و حقیقی خودش توجه دهد.
 
وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) به جهان فهماند که بدون ولایت بی فایده است تصریح کرد:  اگر بخواهیم اسلام جاری، ساری  و اثر گذار باشد،  باید مغز آن را سالم نگه داشت و مغز آن ولایت و امامت بوده و همانی است که خدای تبارک و تعالی در غدیر پیامبرش را مامور کرد که بگوید و ابلاغ کند.
 
نکونام با اشاره به اینکه مغز اسلام یعنی همه آنچه که پیامبر در ۲۳ سال زمان رسالتش تبیین و بیان کرد گفت: این باید در پوست و خون ما نهادینه شود تا بتوان اسلام را زنده نگه داشت.
 
وی اذعان داشت: ما میخواهیم به پیام شهدا یک توجه مختصر داشته باشیم، زهرا مرضیه (س ) پیامش ولایت بود و این چراغ روشن همانی است که امروز شما زیر نورانیت این چراغ راه انقلاب اسلامی را دنبال می کنید.
 
نکونام خاطر نشان کرد: این شهدا به امام لبیک گفتند به امامی که به معنای واقعی یک شخصیت عالم، عارف و پرورش یافته مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بود و در یک کلام امام(ره) فقط تکلیف محور بود .
 
وی یاد آور شد: امام(ره) گرفتار هوی نفسش و تحت تاثیر احساسات نبود،امام(ره) را باید بشناسیم تا انقلاب و رهبری را شناخته باشیم و بتوانیم با نشاط راه را ادامه دهیم .
 
 نکونام با اشاره به اینکه خیلی ها می خواستند شخصیت امام (ره) را سرکوب کنند گفت: شهدا به امام تکلیف محور لبیک گفتند و در پی او رهبر معظم انقلاب خردمند و عارف و مدبری اسلام شناس خدای متعال ذخیره کرد که راه امام(ره) ادامه پیدا کند.
 
وی تشریح کرد: این شهدا ۴۰ سال است که از شهادتشان می گذرد، خداوند این ها را ذخیره کرده که امروز بیایند و برای ما پیام دهند، دل های ما را زنده کنند که ما راه را ادامه دهیم .
 
نکونام با بیان اینکه پیام شهدا این است که مردم امام را تنها نگذاشته اید ، رهبری را تنها نگذارید و این راه باید ادامه یابد گفت:  مردم اگر سعادت ابدی می خواهید رهبر را تنها نگذارید.
 
نکونام اظهار کرد: عرصه نباید از شیران بیشه خالی بماند و بصیرت روز به روز باید بیشتر شود، خستگی و سرخوردگی از آن دشمن است. 
 
وی با تاکید بر اینکه  پیام شهدا را زنده نگه دارید و به آیندگان انتقال دهید اذعان داشت: سختی ها وجود دارد اما مومن مثل کوه مقاوم ایستاده است و به امام و رهبری لبیک می گوید ما هستیم و نمی گذاریم به کشور ما آسیب برسانند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۳۸:۴۹

27 Dec 2022