۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۵۲۳۲۹
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس همواره در کنار مردم است/ در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال ایجاد فضای دوقطبی میان مردم بود

  نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مطالبات و خواسته مردم برای مجلس اهیمت دارد و هر جا که لازم شد مجلس به نفع مردم وارد میدان می‌شود، اما باید توجه داشت که باید حساب مردم معترض از اغتشاشگر جدا شود، دشمن برای ایجاد دوقطبی در ایران برنامه‌ریزی کرده است و این بسیار خطرناک است.
مجلس همواره در کنار مردم است/ در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال ایجاد فضای دوقطبی میان مردم بود
احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اغتشاشات در ایران دو بعد درونی و بین‌الملل داشت.
 
وی تصریح کرد: در بعد بین‌الملل وقتی نظم از بین می‌رود باید نقش‌آفرینی کرد، به این ترتیب دشمن سعی کرد با اغتشاشات تمرکز کشور را از اتفاقات خارجی دور کرده و اجازه ندهد ایران نسبت به بحران امنیت غذایی که جهان با آن مواجه است اقدامات لازم را انجام دهد.
 
راستینه اضافه کرد: این درحالی است که از منظر دیگر وقتی چهره کشور در خارج مخدوش شود همه تلاش‌ها برای داد و ستدهای تجاری-اقتصادی دچار مخاطره می‌شود و این از برنامه‌ریزی‌های دشمن است.
 
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمن همه ظرفیتش را پای کار آورده تا در ایران یاس‌آفرینی کند، کارهای بزرگی صورت گرفته که باید گزارش آن به مردم داده شود، ایران امروز با وجود همه مشکلات، دشمنی‌ها و تلاش‌ها یک کشور مستقل و قدرتمند در عرصه بین‌الملل است.
 
وی خاطرنشان کرد: منکر مشکلات موجود در کشور نیستیم و تاکیدمان بر رفع آن‌ها  می‌باشد، بنده به‌عنوان نماینده مردم در صحن علنی مجلس درخصوص معیشت مردم و ازدواج جوانان به رئیس جمهور تذکر دادم، اما این نکته را نیز باید درنظر داشت که دولت، دولت مردم است و باید به آن برای تحقق اهدافشش کمک کرد.
 
راستینه افزود: قطعا مطالبات و خواسته مردم برای مجلس اهیمت دارد و هر جا که لازم شد مجلس به نفع مردم وارد میدان می‌شود، اما باید توجه داشت که باید حساب مردم معترض از اغتشاشگر جدا شود، دشمن برای ایجاد دوقطبی در ایران برنامه‌ریزی کرده است و این بسیار خطرناک است.
 
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  مجموعه انبوهی از شبکه‌های معاند درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن وحدت میان مردم بوده و همواره درحال انتشار اخبار دروغ هستند.
 
وی با بیان اینکه خبر صدور بیانیه اعدام کنید از سوی 270 نماینده مجلس دروغی بیش نیست، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم مردم خود این بیانیه را بخوانند تا متوجه شوند که در آن تاکید بر این است که حساب معترضین از افراد مسلحی که  جان مردم را به خطر انداخته‌اند جدا شود، مگر می‌شود جرم کسی که با تهدید و اسلحه جان مردم را به خطر می‌اندازد و یا کومله و تجزیه‌طلب را نادیده گرفت؟
 
راستینه اذعان داشت: ما در مجلس اعلام کردیم مسئولان و نمایندگان باید گوش شنوای اعتراضات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشند.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۵:۵۱

22 Dec 2022