۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۲۲۸۸
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

امروز جنگ احزاب با ابزار رسانه ها تکرار شد

غلامعلی حیدری گفت: امروز جنگ احزاب با ابزار رسانه ها تکرار می شود و دشمن عزم خودش را جزم کرده است و تلاش می کند با استفاده از خبر گزاری ها، رادیو ها، صد ها سایت، 250 تلویزیون زبان فارسی و هزاران کانال و گروه بر علیه انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران اسلامی فضا سازی غلط، بدبینی و نا امیدی ایجاد کند.
امروز جنگ احزاب با ابزار رسانه ها تکرار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای جهاد تبیین اظهار کرد: انسان با شنیدن جهاد تبیین ناخود آگاه به یاد عمار یاسر می افتیم که پرچم دار جهاد تبیین در آن دوران خاص خودش بود.
 
وی افزود: امروز جنگ احزاب با ابزار رسانه ها تکرار می شود و دشمن عزم خودش را جزم کرده است و تلاش می کند با استفاده از خبر گزاری ها، رادیو ها، صد ها سایت، 250 تلویزیون زبان فارسی و هزاران کانال و گروه بر علیه انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران اسلامی فضا سازی غلط، بدبینی و نا امیدی ایجاد کند.
 
استاندار چهارمحال وبختیاری ادامه داد: 300 میلیون اکانت جعلی به نام اینستاگرام در کشور در حال فضا سازی هستند و فعالیت می کنند تا چهره انقلاب اسلامی را تخریب کنند.
 
وی بیان کرد: دشمنان با این ابزار ها می توانند کاه را کوه بکنند و خبر های دروغ و جعلی را با استفاده از همه توان خود پمپاژ کنند، حقیقتا دستاورد های بزرگی توسط انقلاب اسلامی در این چهار دهه صورت گرفته است و خدمات مهمی را بدست آورده است که دشمن با تمام قوا تلباش می کند تا این هارا مردم نبیند.
 
حیدری تصریح کرد: در این شرایط جهاد تبیین ضروری است و قطعا نتیجه آن ایجاد امید است، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با سران دولت در یکسال و اندی گذشته در هفته دولت تمام این توفیقات انقلاب اسلامی را برشمردند، مردمی بودن، جهادی کار کردن، مشکلات کشور را به بیرون گره نزدن و بالا سر حوادث بودن از جمله اقدامات انقلابی اسن دولت بوده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سفر های استانی رییس جمهور در تمامی استان های کشور نشانه عظم جدی دولت برای حل مشکلات کشور است.
وی افزود: اقدامات دولت جدید در راستای تبیین ب رای انقلاب بی شمار بوده، مردمی سازی یارانه، تکمیل سازی پروژه های نیمه تمام، آب رسانی به کردستان و سنندج، آبرسانی به همدان، تنش آبی در استان به خاطر بارندگی و همه این ها با یک اقدام جهادی رفع شد.
 
غلامعلی حیدری گفت: مهم ترین معروف، مهمترین تببین و مهمترین جهاد تبیین برای مدیران و خدمتگذاران مسابقه خدمت است و خدمات رسانی به مردم بکنند.
 
وی ابراز کرد: مردم بصیر و ولایت مدار استان ما  در حالی وارد میدان می شوند که دشمن در حال تحمیل وقایع غلط است، در روز 13 آبان در میدان حضور پیدا کردند و توطئه های دشمن را حنثی کردند.
 
استدار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما کمترین مشکل را در ایام اغتشاشات در استان چهارمحال و بختیاری بخاطر ولایی بودن و بصیرت مردم استان داشتیم که به صحنه آمدند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.
 
انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۶:۳۰

15 Dec 2022