۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۲۲۸۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری;

چهارمحال و بختیاری خود را برای استقبال از شهدا آماده می‌کند/ انفعال برخی خواص در آشوب‌های اخیر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به جهت حضور پیکر پاک شهدا در چهارمحال و بختیاری همه از مردم و دستگاه‌ها موظف هستند که وظایف خود در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، تبیین، آماده‌سازی فیزیکی برای تشییع و تدفین شهدا و... را به خوبی انجام دهند.
چهارمحال و بختیاری خود را برای استقبال از شهدا آماده می‌کند/ انفعال برخی خواص در آشوب‌های اخیر
به گزارش جهانبین نیوز; محسن حسین میرزایی صبح امروز در حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با موضوع برنامه‌ریزی برای تشییع شهدای گمنام و بزرگداشت 9 دی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت جز وظایف آحاد جامعه است.

وی افزود: آنچه پیش از این نیز گفته شد مقاومت و استکبار ستیزی جز اساسی گفتمان ناب و فاخر امامین انقلاب اسلامی است، هر جایی این تفکر حاکم بود برکات آن را دیدم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مقاومت برخواسته از احادیث شریف و آیات قرآن است، گفت: امروز شاخص اصلی مقاومت در جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این مرز و بوم است، استکبارستیزی و مقاومت جز لاینفک فرهنگ مردم ایران است.

حسین میرزایی عنوان کرد: به ایام الله ۹ دی و ۱۳ دی نزدیک می‌شویم که با ایام سوگواری دهه دوم فاطمیه همزمان شده است و مردم چهارمحال و بختیاری در این ایام میزبان شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی خواهند بود.

وی ادامه داد: برای اولین بار بعد از انقلاب به برکت حضور شهید در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری روز دانشجو بدون هیچ مشکلی برگزار شد و فضای معنوی و روحانی حاکم بر دانشگاه هیچ کس به خود اجازه نداد به حرمت شهید بخواهد رفتاری غیرمتعارف از خود نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر به دنبال جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری هستیم باید به فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم و این فرهنگ را بسط و توسعه دهیم.

حسین میرزایی اضافه کرد: اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث افزایش امنیت ایران و جهان شدند بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: به جهت حضور پیکر پاک شهدا در چهارمحال و بختیاری همه از مردم و دستگاه‌ها موظف هستند که وظایف خود در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، تبیین، آماده‌سازی فیزیکی برای تشییع و تدفین شهدا و... را به خوبی انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آیین‌های برگزاری ۹ دی و ۱۳ دی‌ماه، امسال باید به‌صورت ویژه برنامه‌ریزی شود تا آشوب‌طلبان بدانند با تعدادی معدود و اندک راه به جایی نخواهند برد و مردم ولایتمدار این استان را ببینند و بشناسند.

حسین میرزایی تصریح کرد: برخی خواص و مدعیان در ایامی که کشور دچار آشوب و بحران شده بود رفوزه شدند آن زمان که حتی یک جمله در حمایت از ولی‌فقیه و منافع کشور نگفتند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۶:۱۹

15 Dec 2022