۰
plusresetminus
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره یک پل ارتباطی پویا و فعال یعنی شماره ۱۴۱ را برای تماس مردم درنظر گرفته است.
۱۴۱، نزدیک‌ترین مسیر ارتباطی با راهداری/توجه به تابلوها ضرورت سفر در جاده‌های چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمدرضا حاتمی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: این اداره یک پل ارتباطی پویا و فعال یعنی شماره ۱۴۱ را برای تماس مردم درنظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از طریق این شماره مردم به مرکز مدیریت راه‌های کشور متصل می‌شوند و انتقادات و پیشنهادات خود را می‌توانند از طریق آن اعلام کنند.

حاتمی بیان داشت: شماره ۱۴۱ نزدیک‌ترین مسیر برای ارتباط با همکاران ما در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و حتی در مسافرت‌ها این تلفن اطلاعاتی از نزدیک‌ترین مسیر، شرایط جوی محور درخواست‌شده و اقدامات لازم برای عبور از آن محور را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرارگیری در فصل بارندگی تاکید کرد: از همه هم‌استانی‌ها تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی ادامه داد: افرادی که مجبور به سفر هستند اگر در طول مسیر باید از گردنه‌ای عبور کنند، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، پوشاک لازم، وسایل گرمایشی و... همراه خود داشته باشند.

حاتمی اضافه کرد: از مردم درخواست دارم هر شهروندی به‌عنوان یک راهدار افتخاری در کنار ما باشد و اگر در جایی نقطه نظری دارند و کسی اقدام به تخریب راه‌ها و علائم رانندگی کرده است، حتما با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند تا در اسرع وقت مشکلان و ایرادات برطرف شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به شرایط توپوگرافی استان، حتما به تابلوهایی که توسط همکاران ما در محورها نصب می‌شود اعتماد داشته باشند چون هر محوری برای یک سرعت طراحی می‌شود و یکی از دلایل تصادفات در محورها عدم توجه به علائم و سرعت غیر مجاز است.

انتهای پیام/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۸:۲۱

15 Dec 2022