۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۵۱۹۶۵
سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

کسب 14 مدال توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در پایان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سه تیم‌اعزامی چهارمحال و بختیاری به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جدید توانستند 14 مدال انفرادی و تیمی را از آن خود کنند.
کسب 14 مدال توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در پایان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
عبدالله جهانبخشی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سه تیم‌اعزامی استان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جدید توانستند 14 مدال انفرادی و تیمی را از آن خود کنند.
 
وی افزود: 292 ورزشکار استانی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جاری در استان‌های مختلف اعزام شدند که  از این تعداد 167 ورزشکار پسر و 125 ورزشکار دختر بودند.
 
سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورزشکاران استان توانستند 14 مدال را کسب کنند که شامل 2 مدال طلا، 4 مدال نقره و 6 مدال برنز در بخش انفرادی و یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش تیمی است.
 
جهانبخشی بیان کرد: سیدعلی اکبر میراحمدی در رشته ورزشی بوکس در بخش انفرادی مدال نقره، ترانه طاهر زاده در رشته تیراندازی با کمان در بخش انفرادی مدال طلا، ریحانه داور مدال نقره و محمد متین نصیری مدال برنز را در رشته قایقرانی و اسکی روی آب را به دست آوردند و ترانه طاهرزاده نیز در تیراندازی با کمان طلایی شد.
وی تاکید کرد:  آرمین صالحی‌زاده در رشته کشتی مدال برنز فرنگی، آیدا پورحسینی در رشته وزنه‌برداری مدال برنز، هانیه هاشمی مدال نقره، هستی ایزدی مدال برنز و ابوالفضل علیدوستی مدال برنز رشته جودو ، محمد خلیلیان مدال طلا و نقره و نرگس جعفری مدال برنز را در رشته دو و میدانی به ارمغان آوردند.
 
سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در بخش تیمی نیز، تیم تیراندازی بانوان به مدال نقره و تیم آقایان نیز به مدال برنز رسید.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۰:۳۸

31 Oct 2022