۰
plusresetminus
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم سیستم VAR را در اواسط بازی ها در کشور فعال کنیم، تنها ۵ شرکت مورد تایید فیفا برای تهیه سیستم VAR وجود دارد.
نیاز فوتبال کشور در سریع ترین زمان رفع شود/ در تلاش هستیم سیستم VAR را در اواسط بازی ها فعال کنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان هیات فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از اینکه هیات های فوتبال همه اجاره ای باشند ناراحتم و باید روزی برسد که بتوانیم یک ساختمان برای آن ها افتتاح کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه برای فدراسیون فوتبال یک زمین داریم و کلنگ آن نیز زده شده است تصریح کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم ساختمان را احیا کنیم، البته بعضی از هیات های فوتبال ما ساختمان ها را تکمیل و افتتاح کرده اند و باید این اتفاق خوب را در همه استان ها رقم بزنیم.
 
تاج به برنامه های امروز اشاره کرد و گفت:  در لرستان انتخابات هیات فوتبال را داشته ایم که رئیس هیات و هیات رئیسه انتخاب شد که این یک اتفاق خوب بود،  بعد از آن هم افتتاح ساختمان هیات فوتبال در چهارمحال و بختیاری بود که کلنگ این ساختمان توسط خودم زده شد و خوشبختانه با پیگیری ها و اقدامات موثر امروز افتتاح شد. 
 
وی با اشاره به اینکه زمین ساختمان فداراسیون فوتبال موجود است و رو برداری نیز شده است تشریح کرد: ما به دنبال این هستیم که به زودی گود برداری را شروع کرده و از آقای اینفانتینو و شیخ صمد نیز کمک گرفته ایم که ساختمان فدراسیون فوتبال زودتر ساخته شود.
 
تاج با بیان اینکه داوری فوتبال ما تجهیزات کامل ندارند گفت: اگر داوری اشتباه کند اعتراض جدی مجموعه باشگاه ها را به دنبال دارد. 
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر چون تماشاچی نداریم میتوانیم از این مسئله عبور کنیم اگر تماشاچی باشد همه اعتراض می کنند و ممکن است اتفاقاتی در ورزش رخ دهد.
 
تاج با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم سیستم VAR را در اواسط بازی ها در کشور فعال کنیم گفت: تنها ۵ شرکت مورد تایید فیفا برای تهیه سیستم VAR وجود دارد به خاطر همین نمی توانیم از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم. 
 
نیاز فوتبال کشور در سریع ترین زمان باید رفع شود 
 
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه نیاز فوتبال کشور در سریع ترین زمان باید رفع شود اذعان داشت: از شرکت های موجود دو مورد آن برای استعلام فرستاده شده که مراجع ذی صلاح تا فردا باید تایید نهایی را انجام دهند.
 
همه توجه ما بازی با انگلیس است ، درگیر حوادث حاشیه ای نیستیم
 
تاج یاد آور شد: در واقع اتفاق خوبی برای تیم ملی رقم خورده است، همه توجه تیم ما بازی با انگلیس است و درگیر حوادث حاشیه ای نیستیم. 
 
وی افزود: اعتقاد من این است که هیچ ایرانی حاضر نیست از جام جهانی حذف شود واین اتفاق شدنی نیست، نا امید کردن مردم کار خوبی نیست،  وقتی تیم ملی بازی را میبرد در هر جای ایران با هر اقلیمی و با هر سیاستی مردم خوشحال می شوند. 
 
تاج عنوان کرد:  تیم ملی جایی است که وحدت آفرین است و می تواند همه مجموعه ها را باهم پیوند دهد و چسبندگی خوبی را در جامعه ایجاد کند، ما تیم ملی یمان را به بهترین شکل اداره خواهیم کرد و تلاش  میکنم که این تیم  شرایط خوبی را بگذراند. 
 
وی اظهار کرد:  از ابتداحرف من این بود که جزیره کیش محلی برای بازی های دوستانه و تمرینات و گردشگران خارجی نیست و این اتفاق رقم نخواهد خورد، ولی برای ملی پوشان و تماشاچیان کشور شرایط خوبی را دارد و ما آن ها را آنجا مستقر می کنیم که بتوانند بازی را ببینند. 
 
تاج در پایان با اذعان بر اینکه کشور از مربی های خوب و توانمندی برخوردار است خاطر نشان کرد:  در تلاش هستیم قرارداد نکونام با فولاد که رقم قابل ملاحضه ای است پا برجا بماند و مشکل حضور ایشان در جام جهانی برطرف شود. 
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۱۴:۴۲

23 Oct 2022