۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۵۱۸۹۹
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی؛

همه واحدهای تولیدی باید پای کار ورزش چهارمحال و بختیاری باشند

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه واحدهای تولیدی باید پای کار ورزش چهارمحال و بختیاری باشند، نمی‌شود که از ظرفیت‌های این استان استفاده شود اما از ورزش آن دفاع و حمایت نشود، لذا صندوق حمایت از ورزش در این استان تشکیل می‌شود.
همه واحدهای تولیدی باید پای کار ورزش چهارمحال و بختیاری باشند
به گزارش جهانبین نیوز; احمد راستینه بعد از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مهم‌ترین پیشران حرکتی کشور نیروی جوان، پرتلاش و امیدوار به آینده است.
 
وی افزود: هر چه جوان امیدوارتر و پُرنشاط‌تر باشد، کشور پُرنشاط‌تر، پیش‌برنده‌تر و پیش‌رونده‌تر خواهد بود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز آنچه کشور را به نقطه ثبات رساند، نیروی جوان آن بود به همین دلیل است که حفظ جوانی جمعیت از ضروریات شمره می‌شود.
 
راستینه عنوان کرد: قانون جوانی جمعیت مسؤولیت‌های دستگاه‌ها را به‌صورت شفاف مشخص کرده است و باید با صراحت اجرا شود، این قانون برای هر دستگاه یا نهادی که مفاد آن را انجام ندهد جرم و جریمه تعیین کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همه دانشگاه‌ها باید تامین خوابگاه‌های متاهلی را در دستور کار خود قرار دهند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از منفورترین پدیده‌های اجتماعی در جامعه امروز طلاق است، گفت: بعد از فقر که سبب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود، علت اصلی طلاق‌ها عدم شناسایی زوجین نسبت به یکدیگر است.
 
راستینه اضافه کرد: در چند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با چالش عدم تحرک در جامعه مواجه شدیم، این مسئله ضرورت تحرک و پویایی در جامعه را صد چندان کرده است، کارکنان شاغل، جوانان و نوجوانان، خانواده‌ها و... باید ورزش را در دستور کار خود داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی باید پای کار ورزش چهارمحال و بختیاری باشند، نمی‌شود که از ظرفیت‌های این استان استفاده شود اما از ورزش آن دفاع و حمایت نشود، لذا صندوق حمایت از ورزش در این استان تشکیل می‌شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۰۹:۵۶

23 Oct 2022