۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۵۱۸۶۴
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

فراموش شدن افراد شاخص ورزشی دغدغه ما است/ در ورزش به دنبال نخبه‌پروری هستیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: فراموش شدن نخبگان ورزشی آن هم به دلیل اعمال سلیقه برخی روسای هیات‌های ورزشی یا اطرافیان وی دغدغه اصلی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است.
فراموش شدن افراد شاخص ورزشی دغدغه ما است/ در ورزش به دنبال نخبه‌پروری هستیم
موعود بنیادی‌فر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همیشه تاکید داشته و دارم که در ورزش به دنبال نخبه‌پروری هستیم و تلاش می‌کنیم به هیچ وجه نخبگان استانی را از دست ندهیم.
 
وی درخصوص اتفاقاتی که هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری رخ می‌دهد، افزود: برنامه این است که مجامع هیات‌های ورزشی که چهار سال تصدی رئیس هیات به پایان رسیده است را هر چه سریع‌تر برگزار کنیم تا تکلیف ورزشکاران، مسابقات استانی و کشوری، میزبانی‌ها و... سریع‌تر مشخص شود.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فراموش شدن نخبگان ورزشی آن هم به دلیل اعمال سلیقه برخی روسای هیات‌های ورزشی یا اطرافیان وی دغدغه اصلی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است.
 
بنیادی‌فر عنوان کرد: نخبگان باید در کنار ورزش استان باشند و کسی که در یک رشته ورزشی شاخص است و می‌تواند حتی در سطح کشور به هیات و ورزش استان کمک کند چرا باید حذف شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با روسای هیات‌های ورزشی گفت‌وگو شده تا حتما از ظرفیت نخبگان ورزشی استان در مجموعه‌های خود بهره ببرند و هر جایی که لازم باشد اداره کل نیز ورود خواهد کرد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۹:۲۸

18 Oct 2022