۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۵۱۶۴۳
امام جمعه شهر اردل:

جبهه مبارزه با طاغوت و نظام های شیطانی اساس مکتب عاشورا است

حجت الاسلام مهرداد بهرامی گفت:حاکمیت طاغوت بر یک جامعه مانع رشد وتعالی آن جامعه می شود و کسانی که جبهه ی مبارزه آنها با طاغوت و نظام های شیطانی است در مسیر تحقق راهبرد عاشورا حرکت می کنند.
جبهه مبارزه با طاغوت و نظام های شیطانی اساس مکتب عاشورا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت و خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به پیاره روی اربعین حسینی گفت: این پیاده‌روی بزرگ اربعین، یک حرکت خودجوش مردمی است و مردم به عشق امام حسین(ع) و یارانش قدم در این راه می‌گذارند گفت: پیاده‌روی اربعین تجلی و نماد وحدت و اتحاد مسلمانان شیعه و سنی است و باید همواره در تاریخ آن را زنده نگه داشت.

وی افزود: اربعین حسینی طوفانی از جنس معرفت، عشق و همدلی جهانی در جهان به پا کرده و سبب از بین رفتن همه دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن بیان این موضوع که واقعه کربلا پیام‌های مختلفی برای بشریت دارد، ادامه داد: نخستین پیام عاشورا، مبارزه با طاغوت زمان است و مبارزه با طاغوت نخستین درسی که امام حسین(ع) به‌ ما داد.

وی با اشاره به نظام شیطانی آمریکا و حاکمیت آنها اظهار کرد: حاکمیت طاغوت و نظام های شیطانی بر یک جامعه مانع رشد و تعالی آن جامعه می‌شود و کسانی که جبهه‌ی مبارزه آنها با طاغوت و نظام های شیطانی است در مسیر تحقق راهبرد عاشورا حرکت می کنند.

بهرامی با اشاره به کلنگ‌زنی گاز رسانی به روستای بهشت آباد، ضمن تشکر از مسئولین مربوطه از مسئولین خواست برای تکمیل هر چه سریعتر این پروژه تلاش کنند.
امام جمعه شهر اردل در پایان با اشاره به واگذاری زمین درمانگاه تامین اجتماعی شهر اردل، از مسئولین استانی و شهرستانی توقع تسریع در اجرای این طرح را خواستار شد.

انتهای پیام /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۵:۳۲

16 Sep 2022