:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> کوچه‌های محله بافت قديم شهر اردل در تاريکی مطلق/ مردم کلافه از بی‌توجهی در تامین روشنایی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۵۱۵۵۲
جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

کوچه‌های محله بافت قديم شهر اردل در تاريکی مطلق/ مردم کلافه از بی‌توجهی در تامین روشنایی

عدم توجه اداره برق در تامین روشنایی معابر و کوچه‌های محله بافت قديم محدود آستان مقدس امامزاده عزيز (ع) شهر اردل ساکنان این محله را کلافه کرده است.
کوچه‌های محله بافت قديم شهر اردل در تاريکی مطلق/ مردم کلافه از بی‌توجهی در تامین روشنایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ بدون شک، برخورداری از نور و روشنايی کافی، از ابتدايی‌ترين نيازهای هر معبر و محله‌ای است از همین‌رو شايد کمی دور از ذهن باشد که برخی کوچه‌ها در شهر اردل هنوز عمود برق ندارند.

متاسفانه بخشی از محله بافت قديم  در محدوده آستان مقدس امامزاده عزيز (ع) مدت‌هاست با معضل خاموشی مواجه است.

مشکل اينجاست که هيچ‌گونه پايه روشنايی يا همان تير برق در اين محدوده وجود ندارد که روشنايی کوچه را تأمين کند.

عزت الله اسدی يکی از ساکنين اين محله  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه از مسئولين اداره برق در خصوص بی‌توجهی نسبت به حل مشکل روشنايی اين محله گفت: نبود روشنايی باعث تجمع معتادان و ایجاد مشکل در تردد بانوان و سالمندان شده است.

اسدی ادامه داد: با وجود پيگيری‌های مکرر ساکنين از اداره برق، هنوز اين معضل رفع نشده است درحالی که اين محله يکی از قديمی‌ترين و درعين حال از محروم‌ترين محله های اين شهراست اما اکنون با بی‌مهری مسئولان رو به رو شده است.

وی بيان کرد: از مسئولان ادراه برق درخواست داريم تا هرچه زودتر مشکل تاريکی اين محله  را پيگيری کنند تا بيش از اين برای اهالی دردسر‌ساز نشود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ ضروری است مسئولان مربوطه نسبت به تامين روشنايی مطلوب محلات قديمی و فرسوده شهر به‌خصوص در هنگام شب که ارتباط تنگاتنگی با احساس امنيت در زندگی شهری دارد، بی‌تفاوت نباشند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۴:۲۳

6 Sep 2022