۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۵۱۱۴۱
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره‌های 9 گانه ولایت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و با حمایت وزارت وزرش و جوانان، 9 جشن در شهرستان‌های بروجن، لردگان، شهرکرد، سامان، بن، کیا، فارسان، اردل و کوهرنگ در این استان برگزار خواهد شد.
جشنواره‌های 9 گانه ولایت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت و با حمایت وزارت وزرش و جوانان، 9 جشن در شهرستان‌های بروجن، لردگان، شهرکرد، سامان، بن، کیا، فارسان، اردل و کوهرنگ در این استان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این برنامه‌ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و تاکنون در شهرستان‌های لردگان و بروجن جشنواره‌های ولایت با استقبال گسترده مردمی برپا و مواجه شده است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز بیست و یکم  تیرماه جشنواره ولایت راس ساعت 18در پارک لاله شهرکرد، برگزار می‌شود.
 
کریمی عنوان کرد: پارک مرکزی شهرستان سامان، گرداب بن، دریاچه شلمزار، پارک قلمستان فارسان، پارک دزپارت اردل و چشمه دیمه کوهرنگ از دیگر اماکنی هستند که شاهد پرپایی این جشنواره‌ها همراه با اجرای موسیقی و ورزش باستانی و با محتوای فرهنگی و ولایت خواهند بود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۰:۲۸

12 Jul 2022