۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۵۱۱۲۶
برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

برگزاری 10 جشنواره تنیس در چهارمحال و بختیاری

سرپرست هیات تنیس چهارمحال و بختیاری گفت: 10 جشنواره تنیس با شعار "من یک تنیسورم" برای اولین بار در تاریخ ورزش تنیس این استان طی یک هفته برگزار شد.
برگزاری 10 جشنواره تنیس در چهارمحال و بختیاری
سوسن تمدن سرپرست هیات تنیس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 10 جشنواره تنیس با شعار "من یک تنیسورم" برای اولین بار در تاریخ ورزش تنیس این استان طی یک هفته برگزار شد.

وی افزود: جشنواره تنیس با شعار "من یک تنیسورم" روز شنبه یازدهم تیرماه در شهرستان شهرکرد آغاز و با برپایی این جشنواره، طی روزهای 13 تا 17 تیرماه در دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری ادامه پیدا کرد.
 
سرپرست هیات تنیس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان های فارسان، بن و لردگان، بروجن، کوهرنگ و سامان و شهرهای فرخ شهر، هفشجان و فرادنبه دیگر مناطق استان بودند که میزبان جشنواره تنیس با شعار "من یک تنیسورم" شدند.پ
 
تمدن عنوان کرد: خوشبختانه جشنواره تنیس با شعار "من یک تنیسورم" با استقبال پرشور رده‌های سنی مختلف روبرو شد که در این بین حضور نونهالان و نوجوانان چشمگیر بود.
 
وی گفت: با توجه به آموزش رایگان تنیس همراه با استعدادیابی در این جشنواره از هر شهرستان و شهر 10 نفر از مستعدین به فدراسیون معرفی خواهند شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۱۷:۵۳

9 Jul 2022