۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۵۱۰۶۹
معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری/

پیش بینی 250 عنوان برنامه درهفته ازدواج جوانان در چهارمحال و بختیاری

معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از روز گذشته 10 تیرماه، هفته ازدواج آغاز و این استان با اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی، ورزشی به استقبال سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) رفت.
پیش بینی 250 عنوان برنامه درهفته ازدواج جوانان در چهارمحال و بختیاری
طهماسب شیروانی معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هفته ازدواج از دهم تیرماه آغاز و تا شانزدهم ادامه داد و چهارمحال و بختیاری با اجرای بیش از 250 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی به استقبال سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رفت.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی در شهرستان ها، اجرای جشن های وصال توسط سازمان های مردم نهاد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ازدواج در سراسر استان همراه با تجلیل از زوجین جوان الگوساز از مهمترین برنامه های این هفته است.

معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتشار تولیدات رسانه ای تشکل های مردم نهاد با موضوعات ازدواج و خانواده ادامه داد: در هفته جاری از فعالان و خادمان عرصه ازدواج نیز تجلیل و نشست های تخصصی نیز با حضور صاحب نظران برگزار خواهد شد.

شیروانی بازدید از دفاتر ازدواج و طلاق و تقدیر از مراکز مشاوره فعال در ارائه خدمات مشاوره ای به جوانان را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۷:۵۲

2 Jul 2022