۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۵۰۱۵۲
امام جمعه شهر اردل:

پرتاب ماهواره نور نمايش اقتدار ملت ايران بود

حجت الاسلام بهرامي گفت:پرتاب ماهواره نورنمايش اقتدار سپاه و صحنه قدرت‌نمايي ملت ايران است.
پرتاب ماهواره نور نمايش اقتدار ملت ايران بود
به گزارش جهانبین نیوز ؛حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خظبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي  با تبريک اعياد شعبانيه و روز جوان گفت: وقتي پيامبر اسوه و الگو براي ما معرفي شده است به اين معناست که آن حضرت معيار و ميزان سنجش انسانيت و هدف آفرينش است، هر کس به اندازه شباهتش با آن حضرت، سهمي از حقيقت خلقت خودش و جايگاه انسانيت پيدا مي‌کند لذا بزرگترين حسرت جهنمي ها اين است که مي گويند اي کاش با پيامبر همراه شده بوديم .

بهرامي افزود:در وصف حضرت علي اکبر حضرت امام حسين مي فرمايد که او شبيه ترين انسان ها به پيامبر است معلوم مي شود حضرت علي اکبر داراي مقامي بلند از انسانيت و معرفت است چنين وصفي به دليل عظمت وجودي و شخصيتي حضرت علي اکبر است که در اوج معنويت و انسانيت قرار دارد .

وي بيان کرد:امروز جوان مومن ما الگوي مثل علي اکبر دارد که از جهت باطني جواني پاک و پر از شوق و معرفت و معنويت واز جهت ايمان سرشار از عشق به ولايت ولي خود يعني امام حسين(ع) و بريده از دنيا و دلباخته خدا و آماده کارزار و جهاد در راه خداست.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد:اينگونه شخصيت  را ما بايد در وجود خودمان تقويت کنيم خصوصاً در ساختن کشور و مسئله جهاد امروز که تبيين حقايق انساني و واقعيت‌هاي انقلاب و انحرافات موجود است.
 

پرتاب ماهواره نور نمايش اقتدار ملت ايران بود
 
امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرا رسيدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت:همه ما مديون شهدا هستيم و آسايش و آرامش امروز ما در نتيجه مجاهدت و پايمردي شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي است و تحقق اهداف و آرمان هاي نظام در گرو زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان و تبعيت از ولايت فقيه است.

بهرامي بيان کرد: فرهنگ شهادت يعني فرهنگ کار وتلاش، فدا شدن براي آسايش و آرامش ملت، دادن سرمايه هاي خود در راه ملت. به اين فرهنگ هم جامعه ما، هم جامعه مسئولان ما نياز دارند

وي با اشاره به پرتاب ماهواره نور و با بيان اينکه پيشرفت ايران  را در تمامي زمينه ها مديون شهدا هستيم افزود:پرتاب ماهواره نورنمايش اقتدار سپاه و صحنه قدرت‌نمايي ملت ايران است.

امام جمعه شهر اردل بیان کزد:پرتاب ماهواره نور که توسط سپاه عزيز ساخته شد  اولين ماهواره نظامي ماست را تبريک عرض مي کنم، اين نمايش اقتدار اين ملت است بازدارندگي ايجاد مي‌کند ،رصد امکانات و تحرکات دشمنان، تسلط بر شرايط موجود در اطراف کشور و عامل امنيت بيشتر اين کشور مي‌شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۲۵:۱۶

11 Mar 2022