۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۹۴۵۴
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل :

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دي در 4 نقطه اردل برگزار مي شود

حسين بابادي از برگزاري مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي در 4 نقطه شهرستان اردل خبر داد و گفت: برگزاري اين برنامه ها با رعايت پروتکل هاي بهداشتي همراه خواهد بود.
مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دي در 4 نقطه اردل برگزار مي شود
حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تشريح برنامه‌هاي ستاد بزرگداشت 9 دي در شهرستان اردل اظهار داشت: 9 دي از روزهاي سرنوشت‌ساز در تاريخ انقلاب بوده و يادآور حضور حماسي مردم در پيروي از ولايت و خاموش کردن فتنه 88 است.

بابادي با بيان اينکه فتنه 88 براي براندازي نظام اسلامي طراحي شده بود و 9 دي فرصتي براي روشنگري و بصيرت‌افزايي در جامعه است گفت: عدم بصيرت جامعه را به نابودي مي‌برد و در طول تاريخ اتفاقات زيادي افتاد که ناشي از عدم بصيرت بود از جمله در جنگ صفين امام علي(ع) را تحت فشار قرار دادند و آن وقايع اتفاق افتاد.

وي با اشاره به برگزاري تجمع و مراسم بزرگداشت در روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در سطح شهرهاي اردل اظهار داشت: تجمع و مراسم يوم الله  9 دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت  روز پنج شنبه 9 دي ساعت 10 صبح در 4 شهر اردل دشتک کاج و سرخون با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار خواهد شد.

بابادي ادامه داد:همايش 9 دي با موضوع درس‌ها و پيامدهاي نهم دي  با حضور پرشکوه  مسئولين و مردم  پنجشنبه  9 دي‌ماه ساعت 10:30 در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار مي‌شود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس،برگزاری مراسم سالگرد حماسه مردمی ۹ دی در مسجد ابوالفضل(ع)،ادای احترام به مقام شامخ شهدا ،برگزاری ایستگاه سلامت و میز خدمت در محل نماز جمعه ، برگزاری جلسات بصیرتی در سطح شهرستان ،برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از مهمترین برنامه های شهرستان اردل در هفته بصیرت می باشد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۰:۲۷

29 Dec 2021