۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۹۴۲۴
نخبه علمي شهرستان اردل ؛

سردار سليماني ميراث بزرگ سلمان فارس است

امین سلیمانی گفت: سردار سليماني ميراث بزرگ سلمان فارس است و همانند سلمان فارسي نام او در دنيا مي درخشد
سردار سليماني ميراث بزرگ سلمان فارس است
امين سليماني نخبه علمي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت ياد و خاطر سردار شهيد حاج قاسم سليماني، اظهار داشت: امروز همه ما وظيفه داريم علاوه بر زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار ادامه‌دهنده راه ايشان بوده و آن را در جامعه ترويج دهيم.

سليماني افزود: دو سال از شهادت سردار رشيد اسلام سپهبد حاج قاسم سليماني به دست رژيم جنايتکار آمريکا مي‌گذرد، سرداري که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردي غرب آسيا آبياري کرد و خونش جاني دوباره به مبارزان راه آزادي و آزادگي داد.

وي با بيان اينکه سردار سليماني ميراث بزرگ سلمان فارس است و همانند سلمان فارسي نام او در دنيا مي درخشد بيان کرد: همانطور که سلمان فارسي يارو ياور امام علي (ع)بود،  سردار حاج قاسم سليماني نيز ياور رهبري بود و خود را براي حفظ امنيت ايران اسلامي و جهان اسلام فدا کرد.

اين نخبه علمي  ادامه  داد:حاج قاسم سليماني پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گيري انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترين فرد مبارز با عناصر تروريسم در منطقه و جهان شناخته شده بود.

وي بيان کرد: سردار سليماني نمادي بارز از عزت، غيرت، اخلاص، استکبار ستيزي، دفاع از مظلوم و وطن دوستي بود، از اين رو تمام آزادي‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنيت در منطقه مي‌دانستند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده او بود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۰:۲۰

26 Dec 2021