۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۹۴۱۵
امام جمعه شهر اردل:

9 دي روز نمايش بصيرت ملت و ولايتمداري ملت ايران است

حجت الاسلام مهرداد بهرامی گفت:حماسه سرنوشت ساز 9 دي،روز نمايش وحدت ،بصيرت ،قدرت تحليل درست وفهم سياسي ملت وتدبيرمنطقي ومدبرانه رهبري نظام و روز تجلي قدرت ، هدايت و پشيباني خداي متعال از اين ملت بود.
9 دي روز نمايش بصيرت ملت و ولايتمداري ملت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام  مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي  با اشاره به موضوع انصاف گفت: انصاف ريشه در تقوا دارد؛ يعني هر کسي که با تقواتر است و اعتقاد راسخ تري به خداوند دارد منصف است.

بهرامي افزود:انصاف از فاضائل اخلاقي به معناي عدالت ورزي بر رعايت مساوات و برابري در رفتار با ديگران و پرداخت حقوق مردم بدون تبعيض است.

9 دي روز نمايش بصيرت ملت و ولايتمداري ملت ايران است
 

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهراردل با اشاره به موضع ملت ايران در تبعيت از مقام معظم رهبري در مقابله با فتنه‌ها از جمله  فتنه 88 اظهار داشت: حضور ملت فتنه‌ها را خاموش کرد و به بازي‌هاي سياسي آنان در کشور خاموشي بخشيد.

حجت الاسلام بهرامي بصيرت و اتحاد ملت را زمينه ساز خنثي‌سازي فتنه‌هاي دشمنان و رقم خوردن حماسه 9 دي دانست و گفت: حماسه سرنوشت ساز 9  دي،روز نمايش وحدت ،بصيرت ،قدرت تحليل درست وفهم سياسي ملت وتدبيرمنطقي ومدبرانه رهبري نظام و روز تجلي قدرت ، هدايت و پشيباني خداي متعال از اين ملت بود.

وي بيان کرد: در فتنه 88 دشمنان نظام سکان اصلي نظام را هدف قرار داده بودند که با بصيرت مردمي آرزوي دشمنان دوباره بر دلشان ماند و تمامي نقشه‌هاي آنها نقش بر آب شد.

حجت الاسلام بهرامي در خصوص مسائل اقتصادي کشور گفت: آنچه بايد در مسئله مديريت کشور اصلاح شود و تغيير کند وجود تفکر ليبرالي در حوزه هاي مختلف کشور از جمله اقتصاد است، تا اين تفکر بر اقتصاد ما حاکم است مشکلات حل نخواهد شد و با تغيير افراد اتفاق خاصي نخواهد افتاد، در  اقتصاد ليبرالي فاصله‌ي فقير و غني و دسترسي به ثروت‌ها و امکانات براي عده‌اي خاص، يک اصل است.

امام جمعه شهر اردل در پايان ضمن گلايه از مسئولين شهرداري شهر اردل نسبت به عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران گفت:مسئولين شهرداري شهر اردل نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کنند و اين مهم را در اولويت کاري خود قرار دهند.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۸:۲۴

24 Dec 2021