۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۹۳۸۰
مدير جهادکشاورزي شهرستان اردل خبرداد:

نظارت کارشناسان بر بازار شب يلدا در اردل

سعيد خسروي از نظارت کارشناسان بر قيمت کالاها و اجناس در بازار شهرستان اردل به مناسب فرا رسيدن شب يلدا خبر داد.
نظارت کارشناسان بر بازار شب يلدا در اردل
سعيد خسروي مدير جهادکشاورزي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اينکه بر اساس قانون انتزاع تنظيم بازار محصولات کشاورزي از توليد تا مصرف در اختيار جهاد کشاورزي قرار گرفته است اظهار کرد: بايد در اين قرارگاه تمهيدات لازم از توليد، توزيع و نظارت بر بازار محصولات کشاورزي انديشيده شود و تصميمات صحيح براي حمايت از توليد کننده و مصرف کننده اتخاذ شود.

خسروي اظهارکرد:در راستاي اجراي برنامه هاي تنظيم بازار در شهرستان اردل گشت مشترک نظارت بر قيمت ها در شهرستان متشکل از کارشناسان واحد تنظيم بازار مديريت جهاد کشاورزي شهرستان اردل ، کارشناسان اداره تعزيرات حکومتي شهرستان و کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از خواربارفروشي ها ، ميوه فروشي ها ، سوپرمارکت ها ، فروشگاهها و ساير مغازه ها در سطح  شهرستان اردل  بازديد کردند.

وي افزود: دراين بازديد، کارشناسان قيمت هاي اجناس ، کالاهاي اساسي ، ساير کالاها و مايحتاج ضروري مردم را کنترل و رصد کردند .

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل، به مردم توصيه کرد  در جهت کنترل قيمت ها و تنظيم بهتر بازار هرگونه گرانفروشي و ساير تخلفات مربوط در اين زمينه را به واحد تنظيم بازار مديريت جهاد کشاورزي شهرستان ، اداره تعزيرات حکومتي شهرستان و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گزارش  دهند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۵:۲۶

20 Dec 2021