۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۹۳۶۶
فرماندار شهرستان اردل؛

نبود يک آمبولانس مجهز در تنها بيمارستان شهرستان اردل جاي تاسف دارد

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به مشکلات و کمبود هاي تنها بيمارستان شهرستان اردل گفت: نبود يک آمبولانس مجهز در بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل جاي تاسف دارد.
نبود يک آمبولانس مجهز در تنها بيمارستان شهرستان اردل جاي تاسف دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراري اداري شهرستان که با حضور غلامعلي حيدري استاندار جدي چهارمحال و بختياري برگزار شد گفت: يکي از مهم ترين مطالبات مردم شهرستان اردل رفع مشکلات و کمبود هاي بيمارستان امام رضا(ع) بوده که نياز است مسئولين مربوطه براي رفع اين مشکل هرچه زودتر اقدام کنند.

کياني اظهار کرد: در بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل بيماراني هستند که وضعيت وخيمي دارند و براي انتقال آنها به بيمارستان شهرکرد نياز به يک دستگاه آمبولانس است ولی متاسفانه يک آمبولانس مجهز برای انتقال بيماران وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به جمعيت و گسترش شهرستان اردل جاي تاسف است که  تنها بيمارستان شهرستان اردل از کمترين امکانات محروم است.

فرماندار شهرستان اردل همچنين به پروژه گورميزه  اشاره کرد و ادامه داد: اين پروژه بيش از دو دهه است که آغاز شد و براي تکميل آن که يکي از مهترين مطالبات چندين ساله مردم شهرستان  است اعتبار ملي نياز دارد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۲۰:۴۱:۵۰

16 Dec 2021