۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۹۳۲۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

مردم با بصيرت در مراسم استقبال از خانوداه شهيد محمد علي کرباسي سنگ تمام گذاشتند

سيد محمود موسوي در پيامي از حضور حماسي مسئولين و مردم مؤمن و انقلابي شهرستان اردل در مراسم استقبال ، خانواده شهيد گمنام تازه شناسايي شده شهيد محمد علي کرباسي تشکر و قدرداني کرد.
مردم با بصيرت در مراسم استقبال از خانوداه شهيد محمد علي کرباسي سنگ تمام گذاشتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد محمود موسوي  در پيامي از حضور حماسي  مسئولين و مردم مؤمن و انقلابي شهرستان اردل در مراسم استقبال ، خانواده شهيد  محمد علي کرباسي تشکر و قدرداني کرد.


متن پيام به اين شرح است :

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِديقين

پيکر مطهر و معظم شهيدان هر جا آرام گيرد ياد مبارک و آرامبخش و بهجت انگيز خود را در فضا مي پراکند و صفا و معنويت مي آفريند . «حضرت امام خامنه اي "مدظله العالي”»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خميني (ره) بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامي را عزت و سربلندي بخشيدند .

خداي عزوجل را شاکريم که  شاهد حضور بي مانند و غير قابل توصيف  مسئولين و مردم انقلابي و ولايتمدار شهر شهرستان اردل در مراسم استقبال  خانواده شهيد گمنام تازه شناسايي شده شهيد محمد علي کرباسي  بوديم و به خدمتگزاري چنين مردمي افتخار مي کنم .

حضور بي مانند و غير قابل توصيف مردم ولايتمدار شهر شهرستان اردل در مراسم استقبال ،خانوده اين شهيد عاليقدر نشانه قلب پاک و خدايي اين مردم و عشق و ارادت و دلبستگي شان به شهدا ، نظام و ولايت است ، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .

بي شک اين حضور و شکوه نعمتي است که بايد به خاطر آن به درگاه باري تعالي سجده شکر به جاي آورد و به راستي اين مردم با اين استقبال بي نظير خود از خانواده شهدا نشان داده اند که فرهنگ ايثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پايدارتر گشته و خواهد ماند .

بعنوان خدمتگزاري کوچک ، از حضور حماسي ، پرشور و کم نظير همه مردم در اين مراسم با شکوه تقدير و تشکر مي نمايم .

انشاءالله که بتوانيم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزيزمان باشيم .

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۴:۳۸

12 Dec 2021