۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۹۰۷۳
مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل:

برگزاري دوره آموزشي مديريت بحران در بخش کشاورزي با رويکرد پدافند غيرعامل

سعید خسروی از برگزاري دوره آموزشي مديريت بحران در بخش کشاورزي با رويکرد پدافند غير عامل در مرکز حومه و ليرابي جهاد کشاورزي اين شهرستان خبر داد.
برگزاري دوره آموزشي مديريت بحران در بخش کشاورزي با رويکرد پدافند غيرعامل
سعيد خسروي مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:امروزه مديريت و برنامه ريزي راهبردي بحران در بخشهاي مختلف با رويکردهاي نويني از قبيل پدافند غيرعامل به شدت مورد توجه مديران و برنامه ريزان حوزه هاي گوناگون قرار گرفته است.

خسروي افزود:بخش کشاورزي نيز به دليل اهميت بنيادين خود در پايداري و خودکفايي اقتصادي اغلب جوامع بايد از اين رويکرد در بخشهاي مختلف خود بهره ببرد.

وي تصريح کرد: راهبردهاي پدافند غيرعامل در اين بخش نه تنها ميتواند پايداري کشاورزي را در مقابل انواع بحران افزايش دهد، بلکه کارايي وبازدهي آن را نيز تا حد ممکن بالا ميبرد.

بهرامي مسئول ترويج جهاد کشاورزي شهرستان و مدرس دوره فوق نيز در حاشيه برگزاري دوره اظهار داشت:شهرستان اردل به عنوان يکي از قطب هاي کشاورزي استان از ديرباز در توليد و صدور محصولات کشاورزي فعال بوده و در توليد محصولاتي از قبيل گندم از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده است.

وي افزود: به نظر ميرسد مديريت و برنامه ريزي بخش کشاورزي اين شهرستان با رويکرد پدافند غيرعامل بتواند کارايي و بازدهي آن را بيش از پيش افزايش دهد. .

بهرامي خاطرنشان کرد:نتايج تحقيقات نشان ميدهد که سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف کشاورزي اين شهرستان و توانمندسازي انساني و طبيعي اين حوزه مي تواند آن را در برابر انواع بحرانها مقاوم نمايد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۲:۲۳

15 Nov 2021