۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۸۹۸۵
تحليلگر مسائل سياسي؛

انقلاب 13 آبان دست استکبار جهاني را براي هميشه از ملت کوتاه کرد

خداداد خدادادي گفت:انقلاب 13 آبان دست استکبار جهاني را براي هميشه از ملت کوتاه کرد اين حرکت در راستاي راه حسين (ره) بود که ملت شريف ايران اسلامي توانستند چنين حماسه‌اي را بيافرينند.
انقلاب 13 آبان دست استکبار جهاني را براي هميشه از ملت کوتاه کرد
دکتر خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به دلاورمردي‌ها و جانفشاني‌هاي مردم غيور و ولايت‌مدار در صحنه‌هاي انقلاب اظهار داشت: کشور پر افتخار ايران فراز و نشيب‌هاي زيادي را در خود ديده ‌است.

خدادادي  با بيان اينکه در روز 13 آبان با تسخير لانه جاسوسي آمريکا بصيرت، آگاهي و اوج ولايت‌مداري جوانان ايراني به رخ جهانيان کشيده شد، ابراز داشت: حرکت دشمن‌شکن عده‌اي از جوانان و دانشجويان در اين روز نشان داد که ايران اسلامي پوزه همه زورگويان را به خاک خواهد ماليد.

وي افزود:انقلاب 13 آبان دست  استکبار جهاني را براي هميشه از ملت کوتاه کرد اين حرکت در راستاي راه حسين (ره) بود که ملت شريف ايران اسلامي توانستند چنين حماسه‌اي را بيافرينند.

خدادادي حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان را يک ضرورت دانست و گفت: در شرايطي که دشمن بيشترين هجمه را بر ما وارد مي‌‏سازد، شرکت در اين راهپيمايي مي‏تواند جبهه متحدي مقابل دشمنان و مستکبران شکل دهد و آنان را از برنامه‌‏هاي خود نااميد سازد

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۲:۳۱

4 Nov 2021