۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۸۷۶۸
سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبر داد:

برگزاري دوره تخصصي اسکان اضطراري در اردل

مسلم رئيسي گفت: دوره آموزش تخصصي اسکان اضطراري ويژه نجاتگران برادر در شهرستان اردل برگزار شد.
برگزاري دوره تخصصي اسکان اضطراري در اردل
مسلم رئيسي  سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبرگفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي در ارتقاي سطح علمي امدادگران، جوانان و داوطلبان و برخورد موثر و صحيح با آسيب‌ديدگان و بازماندگان در حوادث بسيار لازم است.

رئيسي اظهار کرد:با حضور 25  برادر دوره تخصصي اسکان اضطراري در جمعيت هلال احمر  شهرستان اردل برگزار شد.

وي تصريح کرد: هدف از برگزاري دوره‌هاي تخصصي آموزش تخصصي امدادگران عضو در تيم‌هاي امداد و نجات، افزايش دانش عملياتي اعضاي تيم‌هاي امداد و نجات، افزايش کارايي عمليات‌هاي امداد و نجات در سوانح و حوادث، ارتقاي توان کيفي جمعيت هلال احمر در راستاي مقابله با حوادث و سوانح، نمايش توان علمي و عملياتي جمعيت هلال احمر و تثبيت نقش محوري جمعيت هلال احمر در عرصه پاسخ به سوانح و حوادث است.

رئيسي با بيان اينکه زلزله‌هاي متعددي در کشور اتفاق مي‌افتد و خسارت‌هاي مالي و جاني فراواني را به جاي مي‌گذارد، افزود: در همين راستا اعزام تيم‌هاي اسکان اضطراري براي برگرداندن سريع‌تر بازماندگان به شرايط عادي امري ضروري است که اهميت برگزاري اين دوره‌‎ آموزشي را نشان مي‌دهد.

وي تاکيد کرد: در اين دوره آموزشي مباحثي همچون شرح و وظايف امدادگر سرپناه اضطراري، اسکان موقت اردوگاه در حوادث، روش‌ها و استاندارد اسکان اضطراري، طراحي و اجراي اردوگاه، شناخت بيماري‌هاي شايع در اردوگاه اسکان اضطراري، مديريت اردوگاه اسکان اضطراري و آشنايي با دفترچه‌هاي خانوار در اردوگاه آموزش داده شد.

رئيس جمعيت هلال احمر اردل، با بيان اينکه دوره آموزش تخصصي اسکان اضطراري براي امدادگران جمعيت هلال احمر اردل به مدت 4 روز از تاريخ 8 مهر تا 12 مهر برگزار شد خاطرنشان کرد: در پايان اين دوره آموزشي به قبول‌شدگان گواهينامه داده شد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۴۰:۲۶

6 Oct 2021