۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۸۷۱۴
فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري؛

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس الگوي ايستادگي و مقاومت براي نسل جوان هستند

سردار علي محمد اکبري گفت:شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بهترين الگوهاي ايستادگي و مقاومت براي جوان هستند و امروز جوانان و نوجوانان ايراني بايد شهدا و رزمندگان را الگوي خود براي پيشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.
شهدا و رزمندگان دفاع مقدس الگوي ايستادگي و مقاومت براي نسل جوان هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري با گراميداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ياد و خاطره شهدا گفت: اقتدار و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون شهدا و ايثارگران است.

سردار اکبري افزود:در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان با مديريت درست و برنامه‌ريزي دقيق جنگ را مديريت و نقشه‌هاي دشمن را نقش بر آب کردند و امروز نقش جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس براي نسل جوان تبيين شود.

وي با بيان اينکه سردار علي محمد اکبري گفت:بهترين الگوهاي ايستادگي و مقاومت براي جوان هستند و امروز جوانان و نوجوانان ايراني بايد شهدا و رزمندگان را الگوي خود براي پيشبرد اهداف انقلاب قرار دهند افزود: الگوگيري از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشي و انقلابي است.

اين يادگار 8 سال دفاع مقدس با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خاطر نشان کرد: شهدا در مسير پاسداري از ارزش هاي اسلامي و ديني حرکت کردند و ايثار شهيدان براي ما مقدس و زنده است

سردار اکبري اظهار داشت: جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که يک وجب از خاک کشور به دست دشمن بيفتد و اين هفته فرصتي است که اين ارزش‌ها و رشادت‌هاي براي نسل جوان بازگو شود.

اکبري افزود : همه رزمندگان و ايثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با ايثار و از خودگذشتگي از خاک و نظام دفاع کردند، بدون اينکه دنبال پست و مقام باشند.

وي با تاکيد بر اينکه رزمندگان و جانبازان، کوهي از تجربه هستند، افزود: بايد تجربيات اين گروه در اختيار نسل حاضر قرار گيرد و جمع‌آوري خاطرات اين قشر براي در اختيار قرار دادن براي نسل آينده در دستور کار قرار دارد.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۹:۲۴

30 Sep 2021