۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۷۹۵۱
امام جمعه شهر اردل؛

آمريکا ناقض کرامت، شرافت و حقوق انساني است

امام جمعه شهر اردل گفت: آمريکا به عنوان نماد نظام سلطه، چه در داخل کشور خود و چه در سطح بين الملل، ناقض کرامت، شرافت و حقوق انسان است.
آمريکا ناقض کرامت، شرافت و حقوق انساني است
به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به آثار و برکات صله رحم گفت: بر اساس آيات نوراني قرآن و احاديث راهگشاي اهل بيت(ع)، صله رحم نماد يکي از سنت ها و اعمال پسنديده اجتماعي است که به واسطه آن مي توانيم به گشوده شدن بسياري از گره هاي کور زندگي در ابعاد فردي و اجتماعي کمک کنيم.

وی اظهار کرد: در حديثي از پيامبر اکرم(ص) داريم که مي فرمايند« صله رحم عمر را افزايش مي دهد».

آمريکا ناقض کرامت، شرافت و حقوق انساني است

خطيب جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل در خصوص سرنگوني هواپيماي مسافربري ايران توسط ناو آمريکايي گفت: آن مکتبي مي تواند مدعي حقوق بشر باشد، که تمام دستورات و احکام آن مبتني بر کرامت، حفظ و ارتقاء آن است، دنياي امروز، حقوق بشر را ابزار توسعه طلبي، ثروت اندوزي و آن را قرباني منفعت طلبي سرمايه داران کرده است.

بهرامي افزود:آمريکا به عنوان نماد نظام سلطه، چه در داخل کشور خود و چه درسطح بين الملل، ناقض کرامت، شرافت و حقوق انسان است
 
وی با اشاره به مشکلات زيرساختي شهرستان اردل بيان کرد: براي کم کردن مشکلات شهر و روستاها سه عنصر، تدبير درست و برنامه ريزي مسئولان، همفکري ، همدلي و همکاري شوراهاي اسلامي با مسئولان شهر و روستا ها و سوم همراهي عموم مردم لازم است.
 
امام جمعه اردل در خصوص تأمين آب مورد نياز مجتمع دامپروري شهر اردل افزود: با توجه به نياز جدي مجتمع دامپروري شهر اردل به آب مورد نياز جهت ادامه کار و رونق مجتمع، از مسئولان آب استان تدبير مناسب جهت رفع اين مشکل را خواستاريم.
 
 بهرامي در ادامه با اشاره به بحران کم آبي امسال گفت: لازم است همه در مصرف درست آب، دقت کنيم و مسئولان آب شهرستان، با برنامه ريزي و تدبير مناسب، تلاش کنند مردم در مضيقه‌ کم آبي قرار نگيرند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۰۲:۳۷

2 Jul 2021