۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۰۲۱۵
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

کشورهای اروپایی مرموزانه راه آمریکا را دنبال میکنند

خطیب نماز جمعه شهرکرذ با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکرات برجام به دست اروپاییان افتاده است، گفت: کشورهای اروپایی مرموزانه راه آمریکا را دنبال میکنند.
کشورهای اروپایی مرموزانه راه آمریکا را دنبال میکنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکرات برجام به دست اروپاییان افتاده است، گفت: کشورهای اروپایی مرموزانه راه آمریکا را دنبال میکنند.

امام جمعه شهرکرد به روز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلواری اشاره و تصریح کرد: این روزها که سر و کار برجام به اروپایی‌ها افتاده این مسئله بیشتر مطرح است. ساز و کار برجام به گونه‌ای است که نمی‌شود آن را به هم زد چرا که منافع خودمان به خطر می‌افتد به ناچار باید نرم نرمک مذاکرات را ادامه داد ولی در عین حال نباید به آنها دل بست همانند آنچه رهبر معظم انقلاب در رابطه با آمریکایی‌ها فرمودند و متاسفانه برخی دل بستند.

نکونام انگلیس را دشمن و استعمارگر خبیثی برشمرد و تاکید کرد: باید به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل کرد و مراقب بود که از آنها رو دست نخوریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ۱۰ شهریور سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است، ادامه داد: با کمال تأسف این قانون به دست افراد قانون شکن افتاد، این افراد آبروی اسلام را میبرند، وضعیت بانک های کشور در حال حاضر این چنین است.

نکونام گفت: بنابر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت، غلط می کند بانکی که اموال مردم را بلوکه میکند و مردم را تحت فشار قرار می دهد.

وی با اشاره به نزول سه آیه تطهیر، مباهله و ولایت در ۲۴ ذی الحجه گفت: این سه آیه برای مسلمین جهت دهنده و برای شیعیان بالنده است.
انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۳:۰۳

27 Dec 2019