۰
plusresetminus
عمليات اجرايي سالن تيراندازي شهرستان اردل از سال 85 شروع شده و چشم انتظاري 12 ساله ورزشکاران اردلي براي اتمام اين پروژه همچنان ادامه دارد.
چشم انتظاري 12 ساله ورزشکاران اردلي براي تکميل سالن تير اندازي/ مسئولان مطالبات ورزشکاران را جدی بگیرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، بسياري از مسئولان، همواره از ورزش به عنوان عامل، سالم‌سازي اوقات فراغت و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ياد مي‌کنند ولي در عمل، حمايتي از جانب آن‌ها ديده نمي‌شود، بنابراين با شعار و آمار دهي نمي‌توان راه به جايي برد و بايد اين حمايت‌ها در عمل نمود پيدا کند.

سالن تيراندازي شهرستان اردل از پروژه هاي دولت دهم مي باشد که هنوز نيمه تمام مانده است.







سالن تيراندازي شهر اردل از سال ۸۵ شروع شده است و تاکنون ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته و دليل پيشرفت کم اين پروژه کمبود اعتبارات مالي است.


يوسف همتي يکي از جوانان ورزشکار شهرستان اردل در اين خصوص اظهار داشت:يکي از پروژه هاي ورزشي در شهرستان اردل که سال هاست نيمه کاره مانده و کسي جوابگو نيست سالن تيراندازي است.

همتي بيان کرد: سالن تير اندازي مي تواند اوقات فراغت بسياري از جوانان ما و زمينه ساز پيشرفت جوانان ما در اين رشته ورزشي باشد اما ۱۲ سال است که فقط بخش اداري آن تکميل شد و اين خواسته را از مسئولين استاني و شهرستاني داريم که بودجه اي براي تکميل اين پروژه در نظر بگيرند .
طهماسب شيرواني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه در اين خصوص گفت: مجري اين پروژه مسکن و شهرسازي مي باشد که ۴ پروژه ديگر نظير همين پروژه در استان در همين سطح نيمه کاره رها شدند و مي بايست براي تکميل اين پروژه اعتباري در نظر ميگرفت.

شيرواني با بيان اينکه براي تکميلي سالن تير اندازي شهرستان اردل ۵ ميليارد ريال اعتبار نياز است افرود:تا کنون فقط بخش اداري سالن تير اندازي شهرستان اردل تکميل شد که اين توقف کاري در ۵ پروژه ديگر استان نيز مشاهده مي شود .

وي افزود:اين پروژه يکي از بزرگترين پروژه هاي ورزشي شهر اردل است که از سال ۸۵ شروع شده است و بعد از ۱۲سال اين پروژه هنوز به بهره برداري نرسيده است و انتظار مي رود مسئولين مسکن و شهرسازي اقدامي در اين راستا انجام دهند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۰:۳۷

7 Jan 2020