۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۳۳۸۷۷
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

اصلي ترين و زيربنايي ترين اقدام ايران، ايجاد و استقرار يک نظام حکومتي به نام جمهوري اسلامي است

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ گفت: اصلي ترين و زيربنايي ترين اقدام جمهوري اسلامي، ايجاد و استقرار يک نظام حکومتي به نام جمهوري اسلامي است، حکومتي که در ميان تمامي حکومت‌هاي به اصطلاح مردم سالار، حرف جديدي تحت عنوان مديريت ديني و مردم سالار مبتني بر نگرش اسلامي را ايجاد نمود و آنرا به عنوان تنها راه نجات بشريت امروز به جهان عرضه کرد.
اصلي ترين و زيربنايي ترين اقدام ايران، ايجاد و استقرار يک نظام حکومتي به نام جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام محمد عسگري، خطيب موقت شهرستان کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته 11 فروردين 96 نماز جمعه شهرستان کوهرنگ ضمن تسليت  سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام علي النقي به بيان بخشي از فرمايشات آن امام همام پرداخت.

حجت الاسلام عسگري با اشاره به 12 فروردين افزود: در اين روز بارقه اميد در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشيد، که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه اي از وعده خداوند تبارک و تعالي را شاهد باشند.
 
وي در ادامه با اشاره به دستاوردهاي زيادي که انقلاب اسلامي در منطقه و جهان و در عرصه هاي داخلي و خارجي داشته است، افزود: اصلي ترين و زيربنايي ترين آنها، ايجاد و استقرار يک نظام حکومتي به نام جمهوري اسلامي است، حکومتي که در ميان تمامي حکومت‌هاي به اصطلاح مردم سالار ، حرف جديدي تحت عنوان مديريت ديني و مردم سالار مبتني بر نگرش اسلامي را ايجاد نمود و آنرا به عنوان تنها راه نجات بشريت امروز به جهان عرضه کرد.
 
عسگري تصريح کرد: حکومت جمهوري اسلامي ايران در زمره معدود حکومت‌هاي تاريخ بشريت است که در ابتداي تشکيل از ملت خود اجازه تشکيل مي‌گيرد و ايدئولوژي حکومت نيز مردم سالاري ديني انتخاب شده است.
 
وي سپس به بخشي از پيام رهبر کبير انقلاب اسلامي پيرامون ۱۲ فروردين اشاره کرد و گفت: ۱۲ فروردين که روز نخست حکومت اسلامي است از بزرگترين اعياد ملي و مذهبي ملت ما محسوب مي شود و بايد زنده نگه داشته شود، ۱۲ فروردين روز تثبيت و پيروزي انقلاب اسلامي است.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به 12 فروردين ماه روز راي اعتماد ملت به جمهوري اسلامي ايران خاطر نشان کرد: اين روز از بزرگترين اعياد مذهبي و ملي نظام مقدس جمهوري اسلامي است که ما همه ملزم هستيم اين مناسبت ملي را عيد و جشن بگيريم و زنده نگه داريم، چرا که اين روز يادآور فرو پاشي حکومت هاي 2500 ساله طاغوتي و جايگزيني حکومتي مبتني براسلام‌ و ارزشهاي انساني است که با درايت و راهبري حضرت امام ( ره) به نتيجه مطلوب رسيد.

حجه الاسلام عسگري روز دوازدهم فروردين ماه را روز شکفتن دوباره گل اسلام ناب محمدي در اين کشور دانست و بيان داشت: اين روز نويد بخش تجلي حق و حاکميت نظام اسلامي که در اين روز مردم ايران با راي اکثري قاطع نظام سياسي کشور را تغيير اساسي دادند و طومار دشمنان انقلاب و نظام را در هم پيچيدند تا ورقي تازه را در تاريخ ايران رقم زدند.

وي در بخش ديگري از سخنانش بر اهميت حفظ محيط زيست و منابع طبيعي روز سيزده فروردين که روز ملي طبيعيت در تقويم است اشاره کرد و گفت: يکي از روزهاي رسمي پاسداشت منابع طبيعي و گشت و گذار و دوستي با طبيعت است ما از مردم دعوت ميخواهيم در اين حضور صميمانه در دامان طبيعت با رعايت ارزشهاي الهي و انساني لحظاتي بياد ماندني براي خود رقم بزنند.

انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۵:۰۲

21 Jan 2020