۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۳۴۵۸
رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي بروجن در نشست خبري

بروجن 12 باب کتابخانه دارد/افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها موجود است

رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي بروجن گفت: بيش از 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه هاي اين شهرستان موجود است.
بروجن 12 باب کتابخانه دارد/افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها موجود است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، ناصر جانشکر در نشست خبري با اصحاب رسانه با بيان اين که پيش از سال ۸۶ اداره کتابخانه ها وجود نداشت و به عنوان معاونتي از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت مي کرد، گفت: پس از سال ۸۶ اداره کتابخانه ها شکل گرفت و با انجمن هايي در هر استان، شهرستان و شهر مشغول فعاليت است.

12 باب کتابخانه در شهرستان بروجن فعال است

جانشکر با اشاره به وجود 12 باب کتابخانه در شهرستان بروجن، گفت: هر شهر در اين شهرستان از يک باب کتابخانه بهره مند است.

وي ضمن بيان اين که روستاهاي دهنو و امام قيس نيز از کتابخانه بهره مند هستند، گفت: معرفي اصل سبک زندگي بر مطالعه از اولويت هاي ما در اين نهاد است.

جانشکر با بيان اين که در نشست هاي کتابخوان افراد شاخص مردم را به کتاب و کتابخواني علاقه‌مند مي کنند، افزود: نشست هاي مدرسه اي، مسابقات مناسبتي، بازديد از مدارس، رونمايي و اهداء کتاب و نشست هاي کتابخوان ازجمله برنامه هاي اداره کتابخانه هاي عمومي در شهرستان است.

وي با اشاره به کتابخانه هاي مشارکتي شهيده آرامش و زندان شهر بروجن، گفت: مجموعه کتاب ها و مجلات به صورت متمرکز از تهران براي کليه کتابخانه ها در شهرستان ارسال مي شود.

افزون بر ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه هاي بروجن موجود است

رئيس اداره کتابخانه هاي بروجن گفت: شاداب سازي مدارس، رنگ آميزي، تغيير پيشخوان کتابداران و بهسازي سالن هاي مطالعه از جمله فعايت هاي عمراني اين نهاد در سال جاري بود.

وي، هزينه عضويت ساليانه در کتابخانه هاي بروجن را ۵۵ هزار ريال اعلام و خاطر نشان کرد: هم اکنون افزون بر ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه هاي اين شهرستان موجود است.

وي به کتابخانه هاي سيار محله صادقيه و شهرک الهيه بروجن اشاره کرد و گفت: کتابخانه سيار با مراجعه به آپارتمان هاي شهرک الهيه خارج از محدوده کتابخانه منابع و کتاب در اختيار کتابخوان ها قرارمي دهد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۰۵

30 Dec 2019