۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۱۳۸۳
مسئول کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان:

ترويج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني در شهرستان فارسان

مسئول کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان گفت: ترويج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني از رويکردهاي مهم است و بايد کودکان و نوجوانان با نقد ادبي بيش از پيش آشنا شوند.
ترويج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خانم ايل بيگي پور  از نقد کتاب «پهلوان پهلوانان» در کانون پرورش فکري اين شهرستان خبر داد و گفت: نقد اين کتاب با حضور نويسندگان شهرستان فارسان، دبيران ادبيات مدارس، اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان و دانش‌آموزان برگزار ‌شده است.

وي با اشاره به اينکه در اين برنامه 100 نفر حضور يافتند، افزود: ترويج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني از رويکردهاي مهم اين برنامه است و بايد کودکان و نوجوانان با نقد ادبي بيش از پيش آشنا شوند.

ايل‌بيگي‌پور تصريح کرد: نقد و بررسي کتب در قدرت نويسندگي، انتخاب موضوع و چگونگي نگارش کودکان و نوجوانان تأثير فراواني دارد و سبب مي‌شود در آينده نويسندگاني فرهيخته و اثرگذار در جامعه داشته باشيم.

مسئول کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان فارسان با اشاره به فعاليت‌هاي اين کانون بيان داشت: فعاليت‌هاي فرهنگي، ادبي، هنري، ديني و اسلامي از جمله فعاليت‌هاي مرکز فارسان در جهت ارتقاء سطح توانمندي فرهنگي، هنري، ادبي و ديني کودکان و نوجوانان است.

وي با اشاره به لزوم  فرهنگ‌سازي در زمينه کتاب‌خواني تشريح کرد: کتابخانه تخصصي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهر فارسان همه‌روزه آماده خدمت‌رساني به اعضاي کودک و نوجوان است و در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه نمايشگاهي با 320 عنوان کتاب از يکم تا 6 آبان ماه امسال در اين کانون داير است که علاقه‌مندان مي‌توانند هر روز از ساعت صبح تا 16 عصر از اين نمايشگاه بازديد به عمل آورند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۶:۰۱

31 Dec 2019