۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۰۰۸۱
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

اولین همایش و دوره آموزشی داوری در چهامحال و بختیاری برگزار شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: اولين همايش و دوره آموزشي مقدماتي داوري در این استان با هدف ارتقاء سطح کیفی داوری را در سطح استان برگزار شد.
اولین همایش و دوره آموزشی داوری در چهامحال و بختیاری برگزار شد
سید محمدرضا سیدنبوی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حاشیه همایش و دوره‌ آموزشی مقدماتی با موضوع داوری و در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این همایش در راستای ارتقاء سطح کیفی دانش قضات، وکلا، دانشجويان حقوق، مسئولين مؤسسات داوري و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری با ارائه مباحث مربوط به داوری برگزار گرديد.

وی عنوان کرد: همایش و دوره آموزشی داوری توسط مرکز داوری اتاق بازرگانی شهرکرد که در اردیبهشت ‌ماه امسال افتتاح شده و با همكاري كانون وكلاي دادگستري و معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه اجرا شد.

سیدنبوی گفت: پرسش و پاسخ پیرامون داوری از بخش‌های مهم این برنامه بوده و گواهی‌نامه این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.


رئیس مركز داوري اتاق شهركرد نيز با اشاره به سطح برگزاری این همایش و دوره آموزشی بیان داشت: این برنامه در سطح استانی برگزار شد و بیش از ۱۲۰ نفر، از آموزه‌های این دوره‌ آموزشی استفاده نمودند.

خسروي با اشاره به بهره‌مندی از اساتید مجرب در این دوره آموزشی تصریح کرد: مدرسان این دوره آموزشی، دكتر عليرضا ایرانشاهی مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری و دكتر مفيد کلانتریان وکیل پایه یک دادگستری و قاضی سابق دادگستری از تهران بودند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۲۱

26 Dec 2019