۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۲۹۹۹۶
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن

آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی؛ اسوه صبر ، پايداري و شکوه مقاومت هستند

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، ميهن اسلامي شاهد حضور كبوتران سبكبالي بود كه پس از تحمل سال‌ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاك پاك ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند.
آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی؛ اسوه صبر ، پايداري و شکوه مقاومت هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، ميهن اسلامي شاهد حضور كبوتران سبكبالي بود كه پس از تحمل سال‌ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاك پاك ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند، اين روز را خدمت اين آزادگان عزيز و ولايت‌مدار شهرستان بن تبريک عرض مي‌کنم.

وي افزود: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سيره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگي انقلابي و حماسه‌ساز حضرت زينب (س) که اسوه صبر و پايداري بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازي را بر صحيفه درخشان ايران اسلامي ثبت کنند.

موسوي گفت: بي‌شک سال‌ها محروميت اين سروقامتان تاريخ باعث شد که آنان امروز بيش از هر فرد ديگري در مسير سبز موفقيت گام بردارند و الگو، اسوه و افتخار ميهن خويش باشند.

موسوي تصريح کرد: با اراده‌هاي فولادين، محکم و استوار اين مردان خدايي توانستيم بر دشمنان پيروز شويم و نکته بسيار مهم اين است که استقامت و تحمل سختي‌هاي که آزادگان عزيزمان در دوران اسارت از خودشان نشان داده بخشي به لحاظ زندان و بخشي به لحاظ دور بودن از خانواده و وطنشان بوده است.

موسوي ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي آزاده بخصوص شهيد ابوترابي گفت: شهيد ابوترابي در اسارت و در زندان يک تحول بنيادي و يک الگوي بسيار اصيل و با ارزشي از خود به نمايش گذاشت و وي توانست حصارهاي زندان‌ها را بشکند و فضاي زندان را متحول کند.

وي ضمن اشاره به پيروي از خط اين اين شهيد بزرگوار بیان داشت: ما هم با پيروي از اين شهيد و آزادگان عزيز صبر، ايستادگي و استقامت در مقابل دشمن را سرلوحه کار خودمان قرار مي‌دهيم و از اين بحران‌ها و دسيسه‌هاي دشمن پيروز و با عزت عبور مي‌کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۴۸

15 Jan 2020