۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۹۶۰۶
سامان ما گزارش می‌دهد؛

مردم سامان از وضعیت نامناسب روکش آسفالت معابر کلافه شدند

مردم شهرسامان همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسياري از خيابان‌ها و کوچه‌هاي اين شهر رنج مي‌برند، مشکل تا جاي رسيده که شهروندان به طور پي در پي از مسئولان شهر خواسته‌اند فکري براي حل اين مشکل کنند.
مردم سامان از وضعیت نامناسب روکش آسفالت معابر کلافه شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، يکي از مهمترين ويژگي‌هايي يک شهر، آسفالت يکدست و مناسب معابر است که اين موضوع از مهمترين اقدامات و وعده‌هاي شهرداري‌ها است و يکي از مشکلات اساسي شهرستان سامان مي‌باشد.

روکش آسفالت نامناسب در کوچه‌ها، خيابان‌ها و معابر اين شهر مشکلی است که مردم با آن موتاجه هستند. مردم شهر سامان همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسياري از خيابان‌ها و کوچه‌هاي اين شهر رنج مي‌برند، مشکل تا جاي رسيده که شهروندان به طور پي در پي از مسئولان شهر خواسته‌اند فکري براي حل اين مشکل کنند.

خرابي روکش آسفالت خيابان‌ها و بي‌توجهي به زيرسازي خيابان‌ها، کوچه‌ها و سست شدن روکش آسفالت، در سال‌هاي گذشته مورد بي‌توجهي شهرداري سامان قرار گرفته و اين موضوع در روزهاي اخير به اوج خود رسيده است.

شهروندان شهر سامان طي گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما، از وضعيت آسفالت برخي خيابان‌هاي شهرستان ابراز نارضايتي کرده و خواستار توجه هرچه بيشتر مسئولان هستند.

شهروندان اعتقاد دارند که آسفالت نامناسب علاوه‌بر اينکه چهره شهر را زشت مي‌سازد به وسائل نقليه مردم نيز خسارت‌هاي هنگفتي وارد مي‌کند.

يکي از ساکنان بلوار معلم خيابان پژوهش کوچه هشت متري جنب مدرسه معارف با اشاره به شرايط نامطلوب آسفالت اين خيابان گفت: شهرونداني که در اين شهر زندگي مي‌کنند و عوارض پرداخت مي‌کنند بايد در رفاه و آسايش در معابر تردد کنند اما متاسفانه توجه شهرداري به خيابان‌ها و کوچه‌هاي بسيار کم است، وي از شهرداري خواست که از وضعيت داخل کوچه و خيابان‌ها اين شهر بازديد داشته باشند.

روزهاست که چاله‌هاي سطح خيابان‌هاي شهر سامان به عنوان يکي از معضلات اساسي خيابان‌ها وجود دارد و اين امر نارضايتي شهروندان را به دنبال داشته است. با اين حال اين روند همچنان سير صعودي خود را طي مي‌کند.

همچنين وجود این چاله‌ها باعث شده تا خودروها دچار نقص فني ازجمله فرسودگي زود هنگام لاستيك و يا تخريب جلوبندي شده و به تعمير نياز پيدا کنند.

از طرفي گاهي اوقات حرکات مارپيچ رانندگان براي رد کردن چاله‌های سطح خیابان‌ها باعث وقوع تصادف و خسارات ناشي از آن شده است.

البته در اين خصوص تنها شهرداري مقصر نيست بلکه ساير ارگان‌هاي خدمات‌رسان نيز بايد به هنگام حفاري با رعايت اصول، از بيشتر شدن اين چاله‌ها جلوگيري کنند و پس از اتمام کار نيز در پر کردن مسير حفاري شده با استانداردهاي تعريف شده دقت کنند تا براي شهروندان و شهرداري مشکل‌ساز نشود.

اميد است مسئولان شهري با طرح اين گزارش به فکر رفع اساسي اين مشکل بزرگ باشند و از هزينه‌هاي تکراري و همچنين وارد آمدن خسارت‌هاي جاني و مالي احتمالي در آينده پيشگيري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۴۰

2 Jan 2020