۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۸۳۳۸
درشهرستان سامان/

احداث درمانگاه بسيجيان در سامان

فرمانده ناحيه مقاومت سامان از ساخت درمانگاه ويژه بسيجيان اين شهرستان در آينده نزديک خبر داد.
احداث درمانگاه بسيجيان در سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما؛ کارگاه توجيهي برنامه‌هاي سازمان بسيج در حوزه مقاومت حضرت معصومه (سلام الله عليها) شهرستان سامان در محل پايگاه الزهرا (سلام الله عليها) برگزار شد.

دراين جلسه سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده، مقاومت شهرستان سامان به تشريح برنامه‌هاي سازمان بسيج در سال اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل، پرداخت.

وي با اشاره به ضرورت ساخت ساختمان براي پايگاه‌هاي مقاومت فاقد ساختمان،‌ از احداث درمانگاه براي بسيجيان و اقشار مختلف در شهرستان سامان در آينده‌اي نزديک خبر داد.

رحيمي، در پايان از بسيجيان خواست تا در همه برنامه‌هاي بسيج حضور منسجم داشته و آمادگي لازم جهت هرگونه رزمايش را داشته باشند.

گفتني است: کارگاه آموزشي ويژه مسائل مالي نيز با حضور آقاي کبيري از کارشناسان معاونت برنامه‌ريزي مالي و بودجه ناحيه مقاومت سامان برگزار شد و سياست‌هاي کلي و اولويت‌هاي خاص حاکم بر برنامه‌هاي سال ۹۵سازمان بسيج تبيين گرديد.

وي، با تأکيد بر نقش‌آفريني موثر بسيجيان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، مطالبي پيرامون؛‌ توسعه بسيج خواهران، تحول در مديريت با تاکيد در جوان‌گرايي و استفاده از تجارب پيشکسوتان بسيجي، اجراي برنامه‌هاي اردويي در جهت حفظ انسجام نيروها و تقويت شوراي پايگاه‌ها و ارائه به موقع گزارش عملکرد، بيان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۲۶

26 Dec 2019