۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۶۳۲۵
در چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌هاي محرم و صفر آسيب شناسي می‌شود

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: در محرم و صفر برنامه‌هاي متنوعي در چهارمحال و بختياري برگزار شد که لازم است اين برنامه‌ها آسيب شناسي شود.
برنامه‌هاي محرم و صفر آسيب شناسي می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حسن بت‌شکن معاون فرهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري  در نهمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان اظهار کرد: به زودي همايش ستاد شئوني استان با حضور نماينده ولي‌فقيه، استاندار، ۱۰۰ نفر از مديران و مسئولان استاني و جمعي از مسئولان کشوري در استان برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين همايش از مسئولان و مديران ستاد شئون استاني که در راستاي برگزاري هر چه بهتر مراسم‌هاي عزاداري و اعياد ائمه اطهار (ع) تلاش کردند تجليل مي‌شود.

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه زمان برگزاري اين همايش تاکنون مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگي‌هاي انجام شده با مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي هفته آينده زمان برگزاري اين همايش اعلام مي‌شود.

بت‌شکن با اشاره به اينکه برگزاري ويژه برنامه‌هاي محرم و صفر در استان آسيب‌شناسي مي‌شوند، بيان کرد: جلسه آسيب شناسي ويژه برنامه‌هاي ماه محرم و صفر فردا ساعت ١٠ صبح در اداره تبليغات اسلامي استان برگزار مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين جلسه با بيان اينکه ميثاق نامه عدم مصرف مشروبات الکي در چهارمحال و بختياري نوشته و امضا ‌شود، خاطر نشان کرد نامه در استان يک برنامه فرهنگي خوب است اما در راستاي ارائه راهکارهاي فرهنگي دستگاه‌هاي اجرايي بايد مشارکت کنند.

انتهاي پيام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۳۷

5 Jan 2020