۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۴۷۲۲
خشم مردم فلسطین برانگیخته شد

مخالفت عجیب عربستان با سفر تیم ملی فوتبالش به فلسطین

عربستان با سفر تیم ملی فوتبالش به فلسطین برای بازی با تیم فوتبال فلسطین مخالفت کرد و خواستار برگزاری بازی در مکانی بی‌طرف شد؛ این موضوع خشم فلسطینی‌ها را برانگیخته است.
مخالفت عجیب عربستان با سفر تیم ملی فوتبالش به فلسطین
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، تصمیم فیفا برای انتقال دیدار تیم فوتبال فلسطین و عربستان (که قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر آینده برگزار شود) به مکان ثالث، خشم ملت فلسطین را برانگیخت.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، «جبریل الرجوب» رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین عدم موافقت عربستان برای سفر تیم ملی‌اش به فلسطین را محکوم و آن را تصمیمی ظالمانه توصیف کرد. وی افزود به «فیفا» در این باره اعتراض کرده اما تا کنون هیچ دستور رسمی در این خصوص دریافت نکرده است.

مردم فلسطین از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده‌اند بازی مذکور در الجزائر، یمن، ایران یا امارات برگزار شود.

جوانان فلسطینی نیز در شبکه‌های اجتماعی با کامنت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مجازی اعلام کردند فدراسیون فوتبال عربستان و رسانه‌ها و مردم این کشور بهتر بود به جای افتخار برای انتقال بازی به یک باشگاه بیطرف، موضعی کاملا متفاوت اتخاذ می‌کردند و برای سفر به فلسطین و حمایت از اتحادیه فوتبالش مُصر می‌بودند همانگونه که تیم‌های اردن، بحرین، تونس، امارات و یمن همین کار را انجام داده بودند.

مردم فلسطین از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده‌اند بازی مذکور در الجزائر، یمن، ایران یا امارات برگزار شود.

این مسابقه در چارچوب بازی‌های مقدماتی برای جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۲۶

30 Dec 2019