۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۲۹۹۶

کيار شهرستان افتخار آفرينان دوميداني، بدون مسئول و متولي ورزشي!

با وجود وعده هاي متععد در زمينه معرفي رئيس اداره ورزش و جوانان کيار اما يک سال است اين اداره متولي و رئيس مشخص ندارد.
کيار شهرستان افتخار آفرينان دوميداني، بدون مسئول و متولي ورزشي!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار شهرستان کيار به مرکزيت شلمزار يکي از قطب هاي ورزشي استان چهارمحال و بختياري است که در کارنامه درخشان خود ورزشکاراني همچون براداران صميمي از شهر قهرمان پرور و انقلابي شلمزار را دارد که توانسته اند در عرصه هاي بين المللي خوش بدرخشند اما متاسفانه اين شهرستان با وجود استعداد هاي ناب در عرصه ورزش مدت مديدي است که مسئول و رئيسي براي اداره ورزش و جوانان خود ندارد.

با انتقال رئيس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کيار به اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کيار همه منتظر معرفي ميدي جديد براي اين اداره بودند که متاسفانه اين امر محقق نشد و انجام امورات اين اداره کماکان به مدير منتقل شده سپرده شد به طوري که وي هر از گاهي با حضور در اداره شهرستان به انجام کارها مي پرداخت.

مدير سابق اداره ورزش جوانان در پاسخ پيگيري هاي خبرنگار کيار بيدار خصوص معرفي رئيس جديد اداره ورزش و جوانان کيار گفت: به زودي فرد جديدي از آموزش و پرورش به اداره ورزش و جوانان منتقل و اداره امور ورزش و جوانان کيار به وي سپرده مي شود اما...

با گذشت نزديک به دو ماه از اين پاسخ اين مساله محقق نشد تا اينکه در روز ۱۳خرداد و همزمان با اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام خميني رضوان الله تعالي عليه فرماندار کار به خبرنگار کيار بيدار گفت: مدير اداره ورزش و جوانان طي روزهاي آينده معرفي مي شود.

از وعده فرماندار شهرستان ۸ روز گذشت و هنوز رئيس اداره ورزش و جوانان کيار مشخص نشده است...

خوب است مسئولان شهرستان و استان بدانند که از آخرين افتخار آفريني ورزشکاران کيار در عرصه ي بين المللي زمان چندان زيادي نگذشته است و همين چهارشنبه پيش بود که محمود صمیمي پس از ۱۸ ماه عدم درخشش دو ميداني کاران ايران در عرصه بين الملل توانست مدال برنز مسابقات ووهان چين را براي ايران اسلامي به ارمغان بيآورد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۳:۲۸

27 Jan 2020